SANANIM, z. ú.

logo zadavatele

Informace o zadavateli

SANANIM, z. ú.

Ovčí hájek 2549/64A, Praha-Stodůlky, 15800

IČO: 00496090

Telefon: 284 822 872

E-mail: office@sananim.cz,  |   Internetová adresa: http://www.sananim.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

SANANIM,o.s., Ovčí hájek 2549/64A, Praha 13, 15800

Mgr. Jiří Richter

tel.: 284822872

e-mail: richter@sananim.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Dodávka inzulínových injekčních stříkaček, aqua pro injectione a desinfekčních čtverečků / tampónů pro rok 2014
Identifikátor veřejné zakázky: P14V00000001 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 18.03.2014   15:47
Typ řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Režim VZ: Podlimitní
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Nákup inzulínových injekčních stříkaček pro rok 2014: v minimálním počtu 1 400 000 kusů. předpokládaný odběr je do výše 1 600 000 Ks.

Nákup sterilní vody k ředění léčiv, paranterálních roztoků určená k intravenózní/intramuskulární/subkutální aplikaci, balená v plastových ampulích objem 10 ml v minimálním objemu 180 000 ks. Předpokládaný odběr je do výše 200 000 ks. Předpokládaná celková hodnota zakázky je 480 000 Kč bez DPH.

Nákup alkoholových čtverečků/tamponů samostatně balených - čtverečků v minimálním objemu 400 000 ks. Předpokládaný odběr je do výše 500 000 ks. Předpokládaná celková hodnota zakázky je 180 000 Kč bez DPH.
Předpokládaná hodnota: 2 520 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 17.04.2014 16:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 29.04.2015
Datum ukončení plnění: 31.12.2014
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 3 810 092,70 CZK

Dokumenty

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva k podání nabídky DOC 0,61 MB 18.03.2014  15:47 

Textová část zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Krycí list nabídky DOC 0,05 MB 18.03.2014  15:47 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele DOC 0,44 MB 20.05.2014  12:08 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Rámcová smlouva PDF 0,49 MB 29.04.2015  13:13 

Výše skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Skutečně uhrazená částka za rok 2014 XLSX 0,01 MB 29.04.2015  12:47 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   B-Braun Medical s.r.o.   48586285 CZ NE 3 598 350,00 CZK ANO
2.   Globaltek group, s.r.o.   25376217 CZ NE 3 930 700,00 CZK  

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2014 3 810 092,70 CZK    



Historie zakázky

Datum Popis Autor
18.03.2014 15:47:35 Zakázka zveřejněna  
20.05.2014 12:08:43 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Kateřina Noglá
20.05.2014 12:09:25 Přidán nový účastník "IČ="48586285 " Název:"B-Braun Medical s.r.o." Vítěz="Ano"" Kateřina Noglá
20.05.2014 12:09:55 Přidán nový účastník "IČ="25376217 " Název:"Globaltek group, s.r.o." Vítěz="Ne"" Kateřina Noglá
29.04.2015 12:47:47 Přidání dokumentu "Skutečně uhrazená částka za rok 2014", Publikovat = "Zveřejnit" David Kolesár
29.04.2015 12:48:25 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "3810092.70" David Kolesár
29.04.2015 13:13:15 Přidání dokumentu "Smlouva o dílo", Publikovat = "Zveřejnit" David Kolesár
29.04.2015 13:13:17 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "18.03.2014 15:47:34" na "18.03.2014 15:47:35" David Kolesár
30.04.2015 10:45:05 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Mgr. Jiří Košulič

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora