Obec Jaroměřice

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Obec Jaroměřice

Jaroměřice 1, Jaroměřice, 56944

IČO: 00276758

Telefon: 461 327 813

E-mail: obecjaromerice@cmail.cz,  |   Internetová adresa: http://www.jaromerice.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

OHGS s.r.o., 17. listopadu 1020, Ústí nad Orlicí, 56201

Ing. Miloš Popelář

tel.: +420 463 035 026

e-mail: popelar@ohgs.cz


Detail zakázky

Název zakázky: SBĚRNÝ DVŮR V JAROMĚŘICÍCH – DODÁVKA VYBAVENÍ
Identifikátor veřejné zakázky: P13V00000003 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
368837 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 21.08.2013   17:04
Typ řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Režim VZ: Podlimitní
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je dodávka zboží. Dodávkou se pro tyto účely rozumí mimo vlastní dodávku i doprava na místo určení, montáž, instalace, předvedení a zaškolení obsluhy a předání kompletní dokumentace vč. záručních listů a návodů k obsluze v českém jazyce.

Technické podmínky (vymezení charakteristik a požadavků na dodávky) požadovaného vybavení jsou uvedeny v ČÁSTI 5 ZADÁVACÍ DOKUMENTACE – TECHNICKÉ PODMÍNKY – VYMEZENÍ CHARAKTERISTIK A POŽADAVKŮ NA DODÁVKY.

Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka nádob na shromažďování odpadů ve sběrném dvoře:

• 6x oceloplechové kontejnery na svoz odpadu
• nádoby na vybavení na nebezpečné odpady
• 7x kovový sud se zátkami (200l)
• 2x kovový sud s odnímacím víkem (200l)
• 2x kovový sud se zátkami (60l)
• 2x plastový sud s odnímacím víkem (25l)
• 1x plastový sud s odnímacím víkem (15l)
• 4x plastová konev - široké hrdlo (50l)
• 8x plastový box (610l)
• 2x plastový box (500l)
• 2x plastová nádoba s víkem (50l)
• 2x plastová nálevka
• 2x sudový trychtýř
Předpokládaná hodnota: 558 200,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 06.09.2013 11:30 hodin
Datum uzavření smlouvy: 30.09.2013
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 485 850,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 587 878,50 CZK
Datum ukončení plnění: 24.09.2014
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 0,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 0,00 CZK

Dokumenty

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. PÍSEMNÁ VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY A PROKÁZÁNÍ KVALIFIKACE PDF 0,35 MB 21.08.2013  17:04 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. ČÁST 1 ZADÁVACÍ DOKUMENTACE - PODMÍNKY A POŽADAVKY PRO ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY (KVALIFIKAČNÍ DOKUMENTACE) PDF 0,46 MB 21.08.2013  17:04 
2. ČÁST 2 ZADÁVACÍ DOKUMENTACE – FORMULÁŘE PRO ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY PDF 0,34 MB 21.08.2013  17:05 
3. ČÁST 3 ZADÁVACÍ DOKUMENTACE – OBCHODNÍ PODMÍNKY FORMOU NÁVRHU SMLOUVY PDF 0,32 MB 21.08.2013  17:05 
4. ČÁST 4 ZADÁVACÍ DOKUMENTACE – ELEKTRONICKÉ VERZE ZIP 1,16 MB 21.08.2013  17:06 
5. ČÁST 5 ZADÁVACÍ DOKUMENTCE - TECHNICKÉ PODMÍNKY – VYMEZENÍ CHARAKTERISTIK A POŽADAVKŮ NA DODÁVKY A SOUPIS PDF 0,33 MB 21.08.2013  17:06 

Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. OZNÁMENÍ O VÝBĚRU NEJVHODNĚJŠÍ NABÍDKY PDF 1,28 MB 19.09.2013  11:13 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. PÍSEMNÁ ZPRÁVA ZADAVATELE PDF 3,14 MB 08.10.2013  20:35 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. KUPNÍ SMLOUVA PDF 1,44 MB 08.10.2013  20:35 

Seznam subdodavatelů dodavatele, kteří se podíleli na plnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Seznam subdodavatelů PDF 0,22 MB 31.03.2014  20:06 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   MEVA-BRNO, s.r.o.   63471892 CZ NE 553 231,00 CZK  
2.   SITA CZ a.s.   25638955 CZ NE 485 850,00 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2013 0,00 CZK   0,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
21.08.2013 17:04:00 Zakázka zveřejněna  
21.08.2013 17:04:12 Založeno nové řízení Jitka Benešová
21.08.2013 17:04:12 Upravení termínu "Ukončení zveřejnění" z hodnoty "21.08.2013" na "31.12.2049 10:00:00" Jitka Benešová
21.08.2013 17:04:12 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "21.08.2013 09:00:00" na "06.09.2013 11:30:00" Jitka Benešová
21.08.2013 17:04:44 Přidání dokumentu "PÍSEMNÁ VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY A PROKÁZÁNÍ KVALIFIKACE", Publikovat = "Zveřejnit" Jitka Benešová
21.08.2013 17:04:59 Přidání dokumentu "ČÁST 1 ZADÁVACÍ DOKUMENTACE - PODMÍNKY A POŽADAVKY PRO ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY (KVALIFIKAČNÍ DOKUMENTACE)", Publikovat = "Zveřejnit" Jitka Benešová
21.08.2013 17:05:17 Přidání dokumentu "ČÁST 2 ZADÁVACÍ DOKUMENTACE – FORMULÁŘE PRO ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY", Publikovat = "Zveřejnit" Jitka Benešová
21.08.2013 17:05:34 Přidání dokumentu "ČÁST 3 ZADÁVACÍ DOKUMENTACE – OBCHODNÍ PODMÍNKY FORMOU NÁVRHU SMLOUVY", Publikovat = "Zveřejnit" Jitka Benešová
21.08.2013 17:06:09 Přidání dokumentu "ČÁST 4 ZADÁVACÍ DOKUMENTACE – ELEKTRONICKÉ VERZE", Publikovat = "Zveřejnit" Jitka Benešová
21.08.2013 17:06:38 Přidání dokumentu "ČÁST 5 ZADÁVACÍ DOKUMENTCE - TECHNICKÉ PODMÍNKY – VYMEZENÍ CHARAKTERISTIK A POŽADAVKŮ NA DODÁVKY A SOUPIS", Publikovat = "Zveřejnit" Jitka Benešová
21.08.2013 17:10:31 Editace parametrů řízení změna "Předpokládaná cena" z hodnoty "558.20" na "558200.00" Jitka Benešová
21.08.2013 17:16:48 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Jitka Benešová
21.08.2013 17:16:48 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P13V00000003" Jitka Benešová
21.08.2013 17:16:48 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "21.08.2013" na "21.08.2013 17:16:47" Jitka Benešová
19.09.2013 11:13:23 Přidání dokumentu "OZNÁMENÍ O VÝBĚRU NEJVHODNĚJŠÍ NABÍDKY", Publikovat = "Zveřejnit" Jitka Benešová
08.10.2013 20:33:13 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "" na "368837" Jitka Benešová
08.10.2013 20:33:13 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "21.08.2013 17:16:47" na "21.08.2013" Jitka Benešová
08.10.2013 20:35:17 Přidání dokumentu "KUPNÍ SMLOUVA", Publikovat = "Zveřejnit" Jitka Benešová
08.10.2013 20:35:17 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "21.08.2013" na "21.08.2013 17:04:00" Jitka Benešová
08.10.2013 20:35:54 Přidání dokumentu "PÍSEMNÁ ZPRÁVA ZADAVATELE", Publikovat = "Zveřejnit" Jitka Benešová
08.10.2013 20:39:14 Přidán nový účastník "IČ="63471892 " Název:"MEVA-BRNO, s.r.o." Vítěz="Ne"" Jitka Benešová
08.10.2013 20:40:14 Přidán nový účastník "IČ="25638955 " Název:"SITA CZ a.s." Vítěz="Ano"" Jitka Benešová
08.10.2013 20:41:27 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "485850.00" Jitka Benešová
08.10.2013 20:41:27 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "587878.50" Jitka Benešová
09.10.2013 15:47:07 Editace účastníka řízení změna "Cena Účastník" z hodnoty "669409.51" na "553231.00" Jitka Benešová
09.10.2013 15:47:57 Editace účastníka řízení změna "Cena Účastník" z hodnoty "587878.50" na "485850.00" Jitka Benešová
31.03.2014 20:06:28 Přidání dokumentu "Seznam subdodavatelů", Publikovat = "Zveřejnit" Jitka Benešová
06.10.2015 20:03:14 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Mgr. Iveta Glocová

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora