Obec Měnín

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Obec Měnín

Měnín č. p. 34, Měnín, 66457

IČO: 00282090

Telefon: +420544224521

E-mail: obecni.urad@menin.cz,  |   Internetová adresa: http://menin.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Bc. Lucie Černá, Za Kapličkou, 189, Rajhradice, 66461

tel.:

e-mail: info@feroveporadenstvi.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Cisternová automobilová stříkačka pro JSDH obce Měnín
Identifikátor veřejné zakázky: P21V00000004 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 15.03.2021   14:51
Typ řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Režim VZ: Podlimitní
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem plnění této veřejné zakázky je dodávka Cisternové automobilové stříkačky (dále jen „CAS“) hmotnostní třídy M nebo S pro potřeby Jednotky sboru dobrovolných hasičů obce Měnín.
Podrobnější specifikace předmětu plnění vč. technických podmínek je uvedena v příloze č. 2 a 3 zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota: 2 700 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 31.03.2021 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 21.04.2021
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 2 610 000,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 3 158 100,00 CZK
Datum ukončení plnění: 20.05.2021
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 2 609 853,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 3 158 100,00 CZK

Dokumenty

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace, výzva k podání nabídky PDF 0,30 MB 15.03.2021  14:51 
2. Příloha č. 1 – Formulář nabídky dodavatele DOCX 0,04 MB 15.03.2021  14:51 
3. Příloha č. 2 – Závazný návrh kupní smlouvy DOCX 0,03 MB 15.03.2021  14:51 
4. Příloha č. 3 – Technické podmínky PDF 0,19 MB 15.03.2021  14:51 

Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele PDF 0,27 MB 07.04.2021  12:25 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,24 MB 21.04.2021  18:57 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Kupní smlouva ZIP 1,19 MB 21.04.2021  18:33 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   Mgr. Martina Kozelková   68124686 CZ NE 2 610 000,00 CZK 3 158 100,00 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2021 2 609 853,00 CZK   3 158 100,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
15.03.2021 14:51:07 Zakázka zveřejněna  
07.04.2021 12:25:37 Přidání dokumentu "Rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Oldřich Odrážka
07.04.2021 12:26:30 Přidán nový účastník "IČ="68124686 " Název:"Mgr. Martina Kozelková" Vítěz="Ano"" Oldřich Odrážka
21.04.2021 18:26:17 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "2610000.00" Oldřich Odrážka
21.04.2021 18:26:17 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "3158100.00" Oldřich Odrážka
21.04.2021 18:33:35 Přidání dokumentu "Kupní smlouva", Publikovat = "Zveřejnit" Oldřich Odrážka
21.04.2021 18:57:51 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Oldřich Odrážka
26.05.2021 7:28:07 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "2609853.00" Oldřich Odrážka
26.05.2021 7:28:07 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "3158100.00" Oldřich Odrážka
26.05.2021 7:31:31 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Oldřich Odrážka

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora