Záviše Kalandry 1353, Vsetín, 75501
IČO: 49562827
Telefon:
Internetová adresa: http://www.sluzbyvsetin.cz/
INVESTA UH, s.r.o., Dlouhá 688, Uherské Hradiště, 68601
Eva Štěrbová Knotová
tel.: 777 764 694
e-mail: e.knotova@investauh.cz
| Název zakázky: | Sociální služby Vsetín – nákup poukázek na volnočasové benefity pro zaměstnance | ||
| Identifikátor veřejné zakázky: | P18V00000012 | ||
| Evidenční číslo veřejné zakázky ve Věstníku VZ: |
|||
| Stav řízení: | Veřejná zakázka byla zadána - byla uzavřena smlouva s dodavatelem | ||
| Datum zveřejnění: | 26.11.2018 13:21 | ||
| Typ řízení: | Zakázka malého rozsahu | ||
| Druh veřejné zakázky: | dodávky | ||
| Režim VZ: | Veřejné zakázky malého rozsahu | ||
| Hlavní CPV kód: | |||
| ID Nipez : | |||
| Popis zakázky: |
Předmětem veřejné zakázky je: Uzavření kupní smlouvy na dodávky cca 4300 ks víceúčelových volnočasových poukázek v nominální hodnotě 100,- Kč ročně, které budou sloužit na zajištění úhrady služeb jako zaměstnanecký benefit pro využití ve volném čase v oblasti kultury, vzdělávání, tělovýchovy a sportu, na rekreaci. Využití nabízených poukázek bude dodavatelem zajištěno u smluvních partnerů, kteří budou nabízet uvedené volnočasové aktivity zejména na území bývalého okresu Vsetín v jednotlivých provozovnách. Smlouva bude uzavřena na roky 2018, 2019 a 2020. V roce 2018 bude dodáno 4300 ks víceúčelových volnočasových poukázek v nominální hodnotě 100,- Kč. Počet poukázek pro rok 2019 a 2020 bude v každém jednotlivém roce upřesněn a to vždy do 31.10. řešeného roku. Zadavatel požaduje, aby byl po celou dobu trvání smlouvy zajištěn soulad s platnou legislativou vztahující se k řešené dodávce poukázek. V opačném případě je zadavatel oprávněn od smlouvy odstoupit. Zadavatel požaduje nabídku na dodávky jednoho univerzálního druhu poukázek, jejíž použití plně odpovídá vyhlášce č.114/2002 Sb. o fondu kulturních a sociálních potřeb s možností využitelnosti na území bývalého okresu Vsetín. |
||
| Předpokládaná hodnota: | 430 000,- CZK bez DPH | ||
| Lhůta pro podání nabídek: | 07.11.2018 10:00 hodin | ||
| Datum uzavření smlouvy: | 23.11.2018 | ||
| Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: | 430 000,00 CZK | ||
Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků |
|||||||||
| č. | Název dokumentu | Typ | Velikost | Datum zveřejnění | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Smlouva | 0,20 MB | 26.11.2018 13:21 | ||||||
| č. | Název firmy | IČO | Země | Sdružení | Cena bez DPH | Cena s DPH | Vítěz |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Sodexo Pass Česká republika a.s. | 61860476 | CZ | NE | 430 000,00 CZK | ||
| 2. | Edenred CZ s.r.o. | 24745391 | CZ | NE | 430 000,00 CZK | ||
| 3. | up Česká republika s.r.o. | 62913671 | CZ | NE | 430 000,00 CZK | ANO |
| Rok plnění | Cena bez DPH | Cena s DPH |
|---|
| Datum | Popis | Autor |
|---|---|---|
| 26.11.2018 13:21:30 | Zakázka zveřejněna |
© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
Prohlášení o přístupnosti • Technické požadavky profilu zadavatele • Zákaznická podpora