Sociální služby Uherské Hradiště, p.o.

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Sociální služby Uherské Hradiště, p.o.

Štěpnická 1139, Uherské Hradiště, 68606

IČO: 00092096

Telefon: 572 414 512

E-mail: sekretariat@ssluh.cz,  |   Internetová adresa: http://www.ssluh.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

INVESTA UH, s.r.o., Dlouhá 688, Uherské Hradiště, 68601

Eva Knotová

tel.: 777 764 694

e-mail: e.knotova@investauh.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Sběr, přeprava a odstraňování vybraných druhů odpadů pro Sociální služby Uherské Hradiště, p. o.
Identifikátor veřejné zakázky: P18V00000001 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Veřejná zakázka byla zadána - byla uzavřena smlouva s dodavatelem 
Datum zveřejnění: 04.06.2018   14:27
Typ řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh veřejné zakázky: služby
Režim VZ: Podlimitní
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je sběr, přeprava, odstraňování a likvidace vybraných
druhů odpadů vč. základního poradenství v oblasti odpadového hospodářství:
• sběr, přeprava, odstraňování a likvidace uvedených odpadů z jednotlivých zařízení objednatele v souladu se zákonem č. 185/2001 Sb., o odpadech, ve znění pozdějších předpisů.
• vypracování potřebné dokumentace k přepravě odpadů vč. evidence přepravy nebezpečného odpadu do SEPNO za objednatele
• sepsání dokladu o předání a převzetí odpadu mezi smluvními stranami (datum, množství apod.), který vyžadují interní předpisy poskytovatele, objednatele nebo právní předpisy. Okamžikem převodu vlastnictví k odpadu přechází na poskytovatele odpovědnost za řádnou přepravu a konečné využití (odstranění) odpadu.
• základní poradenství objednateli v oblasti odpadového hospodářství, zejména v oblasti změn legislativy a vypracování povinných dokladů.
Jedná se o tyto druhy odpadů:
08 03 18 odpadní tiskařský toner
13 02 08 jiné motorové, převodové a mazací oleje
15 01 10 obaly obsahující zbytky nebezpečných látek nebo obaly těmito látkami znečištěné
15 02 03 absorpční činidla, filtrační materiály, čisticí tkaniny a ochranné oděvy
18 01 01 ostré předměty
18 01 03 odpady, na jejichž sběr a odstraňování jsou kladeny zvláštní požadavky s ohledem na prevenci infekce
18 01 04 odpady, na jejichž sběr a odstraňování nejsou kladeny zvláštní požadavky s ohledem na prevenci infekce (pleny)
18 01 09 jiná nepoužitelná léčiva
20 01 11 textilní materiály
20 01 25 jedlý olej a tuk


Předpokládaná hodnota: 3 500 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 20.06.2018 13:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 25.07.2018
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 3 489 346,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 4 222 108,70 CZK
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 10 093 455,13 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 12 213 080,70 CZK

Dokumenty

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva k podání nabídky PDF 0,11 MB 04.06.2018  14:27 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 0,75 MB 04.06.2018  14:27 

Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Oznámení o výběru dodavatele PDF 0,39 MB 27.06.2018  14:17 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,78 MB 25.07.2018  14:22 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva PDF 0,44 MB 25.07.2018  14:23 
2. Dodatek č. 1 Smlouvy PDF 0,24 MB 28.02.2020  10:39 
3. Dodatek č. 2 Smlouvy PDF 0,23 MB 17.02.2021  12:24 
4. Dodatek č. 3 Smlouvy PDF 0,29 MB 17.02.2021  12:58 
5. Dodatek č. 4 Smlouvy PDF 0,05 MB 06.05.2022  13:36 
6. Dodatek č. 5 Smlouvy PDF 0,05 MB 06.05.2022  13:42 
7. Dodatek č. 6 Smlouvy PDF 0,06 MB 03.01.2023  12:08 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   Purum s.r.o.   62414402 CZ NE 5 281 676,00 CZK    
2.   SUEZ využití zdrojů a.s.   25638955 CZ NE 3 489 346,00 CZK   ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2018 1 009 026,45 CZK   1 220 922,00 CZK  
2019 1 018 840,16 CZK   1 232 796,59 CZK  
2020 1 080 849,96 CZK   1 307 828,45 CZK  
2021 2 018 181,12 CZK   2 441 999,16 CZK  
2022 2 721 149,57 CZK   3 292 590,98 CZK  
2023 2 245 407,87 CZK   2 716 943,52 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
04.06.2018 14:27:57 Zakázka zveřejněna  
27.06.2018 14:17:59 Přidání dokumentu "Oznámení o výběru dodavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Bc. Eva Knotová
25.07.2018 14:22:24 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Bc. Eva Knotová
25.07.2018 14:23:13 Přidání dokumentu "Smlouva ", Publikovat = "Zveřejnit" Bc. Eva Knotová
25.07.2018 14:25:32 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "04.06.2018 14:27:56" na "04.06.2018 14:27:57" Bc. Eva Knotová
25.07.2018 14:27:03 Přidán nový účastník "IČ="62414402 " Název:"Purum s.r.o." Vítěz="Ne"" Bc. Eva Knotová
25.07.2018 14:27:30 Přidán nový účastník "IČ="25638955 " Název:"SUEZ využití zdrojů a.s." Vítěz="Ano"" Bc. Eva Knotová
25.07.2018 14:27:47 Editace účastníka řízení změna "Cena Účastník" z hodnoty "0.00" na "5281676.00" Bc. Eva Knotová
25.07.2018 14:31:32 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "3489346.00" Bc. Eva Knotová
25.07.2018 14:31:32 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "4222108.70" Bc. Eva Knotová
06.03.2019 6:59:14 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "1009026.45" Ing. Romana Kročová
06.03.2019 6:59:14 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "1220922.00" Ing. Romana Kročová
20.01.2020 13:56:16 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "1009026.45" na "2027866.61" Ing. Romana Kročová
20.01.2020 13:56:16 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "1220922.00" na "2453718.59" Ing. Romana Kročová
28.02.2020 10:39:55 Přidání dokumentu "Dodatek č. 1 Smlouvy", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Romana Kročová
16.02.2021 11:10:59 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "2027866.61" na "3108716.57" Ing. Romana Kročová
16.02.2021 11:10:59 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "2453718.59" na "3761547.04" Ing. Romana Kročová
17.02.2021 12:24:38 Přidání dokumentu "Dodatek č. 2 Smlouvy", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Romana Kročová
17.02.2021 12:58:54 Přidání dokumentu "Dodatek č. 3 Smlouvy", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Romana Kročová
10.02.2022 13:04:50 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "3108716.57" na "5126897.69" Ing. Romana Kročová
10.02.2022 13:04:50 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "3761547.04" na "6203546.20" Ing. Romana Kročová
06.05.2022 13:36:59 Přidání dokumentu "Dodatek č. 4 Smlouvy", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Romana Kročová
06.05.2022 13:42:05 Přidání dokumentu "Dodatek č. 5 Smlouvy", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Romana Kročová
03.01.2023 12:08:57 Přidání dokumentu "Dodatek č. 6 Smlouvy", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Romana Kročová
30.01.2023 6:53:53 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "5126897.69" na "7848047.26" Ing. Romana Kročová
30.01.2023 6:53:53 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "6203546.20" na "9496137.18" Ing. Romana Kročová
01.03.2024 12:12:05 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "7848047.26" na "10093455.13" Ing. Romana Kročová
01.03.2024 12:12:05 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "9496137.18" na "12213080.70" Ing. Romana Kročová

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora