Sociální služby Uherské Hradiště, p.o.

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Sociální služby Uherské Hradiště, p.o.

Štěpnická 1139, Uherské Hradiště, 68606

IČO: 00092096

Telefon: 572 414 512

E-mail: sekretariat@ssluh.cz,  |   Internetová adresa: http://www.ssluh.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

INVESTA UH, s.r.o., Dlouhá 688, Uherské Hradiště, 68601

Eva Knotová

tel.: 777 764 694

e-mail: e.knotova@investauh.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Dodávka 6 ks vozidel pro Sociální služby Uherské Hradiště, p. o.“
Identifikátor veřejné zakázky: P17V00000001 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 02.08.2017   15:02
Typ řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Režim VZ: Podlimitní
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka šesti kusů nových, dosud nepoužívaných, automobilů dle technických podmínek uvedených v zadávací dokumentaci. Jedná se o vozidla kategorie M1, dle Nařízení vlády 173/2016 budou tato vozidla splňovat emisní limity EURO 6.
Lhůta pro podání nabídek: 18.08.2017 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 06.09.2017
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 3 034 500,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 3 671 745,00 CZK
Datum ukončení plnění: 07.12.2017
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 3 034 500,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 3 671 745,00 CZK

Dokumenty

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva k podání nabídky PDF 0,10 MB 02.08.2017  15:02 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 0,18 MB 02.08.2017  15:02 
2. Specifikace vozidel PDF 0,22 MB 02.08.2017  15:02 

Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Oznámení o výběru dodavatele PDF 0,38 MB 22.08.2017  11:17 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,61 MB 08.09.2017  10:32 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Kupní smlouva PDF 2,30 MB 08.09.2017  10:32 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   ARAVER CZ, s.r.o.   60713224 CZ NE 3 034 500,00 CZK 3 671 745,00 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2017 3 034 500,00 CZK   3 671 745,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
02.08.2017 15:02:38 Zakázka zveřejněna  
02.08.2017 15:03:18 Editace parametrů řízení změna "Název řízení" z hodnoty "Identifikační číslo: Zastoupen: Telefon: E-mail: " na "Dodávka 6 ks vozidel pro Sociální služby Uherské Hradiště, p. o.“" Bc. Eva Knotová
22.08.2017 11:17:05 Přidání dokumentu "Oznámení o výběru dodavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Bc. Eva Knotová
08.09.2017 10:32:11 Přidání dokumentu "Kupní smlouva ", Publikovat = "Zveřejnit" Bc. Eva Knotová
08.09.2017 10:32:33 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Bc. Eva Knotová
08.09.2017 10:33:22 Přidán nový účastník "IČ="60713224 " Název:"ARAVER CZ, s.r.o." Vítěz="Ano"" Bc. Eva Knotová
08.09.2017 10:34:03 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "3034500.00" Bc. Eva Knotová
08.09.2017 10:34:03 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "3671745.00" Bc. Eva Knotová
19.12.2017 8:41:17 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "3034500.00" Ing. Romana Kročová
19.12.2017 8:41:17 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "3671745.00" Ing. Romana Kročová
19.12.2017 8:41:37 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Romana Kročová

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora