Sociální služby Uherské Hradiště, p.o.

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Sociální služby Uherské Hradiště, p.o.

Štěpnická 1139, Uherské Hradiště, 68606

IČO: 00092096

Telefon: 572 414 512

E-mail: sekretariat@ssluh.cz,  |   Internetová adresa: http://www.ssluh.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

INVESTA UH, s.r.o. , Dlouhá 688, Uherské Hradiště, 68601

Eva Knotová

tel.: 777764694

e-mail: e.knotova@investauh.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Dodávka čisticích prostředků a papírového programu s náhradním plněním do zařízení Sociálních služeb Uherské Hradiště p. o.
Identifikátor veřejné zakázky: P16V00000007 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
Z2016-005736 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 08.12.2016   14:13
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávek čisticích prostředků a papírového programu pro všechny zařízení zadavatele po dobu 4 let.

Zadavatel stanovil, že předmětná veřejná zakázka bude vyhrazena výlučně dodavatelům, kteří zaměstnávají více než 50% osob se zdravotním postižením podle § 67 zákona č. 435/2004 Sb. o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů. Skutečnost, že účastník zaměstnává více než 50% osob se zdravotním postižením, musí být účastníkem (dodavatelem) uvedena v nabídce spolu s doklady uvedenými v této Zadávací dokumentaci. Při posuzování způsobu doložení způsobilosti k náhradnímu plnění použije zadavatel přiměřeně ust. § 38 zák. 137/2016Sb. V případě, že nabídka uchazeče nebude vyhovovat požadavku Zadavatele uvedenému v tomto článku, vyhrazuje si Zadavatele právo tohoto účastníka (dodavatele) z další účasti v zadávacím řízení vyloučit.

Výše náhradního plnění poskytnutá dodavatelem bude nejméně 800 000 Kč/12 měsíců. Údaj o výši náhradního plnění bude uveden v Rezervační garanční smlouvě. Hodnota 800 000 Kč/12 měsíců je minimální hodnota požadavku zadavatele. Je možné poskytnout i vyšší hodnotu.
Předpokládaná hodnota: 8 000 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 18.01.2017 13:45 hodin
Datum uzavření smlouvy: 13.03.2017
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 6 337 043,20 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 7 667 822,27 CZK
Datum ukončení plnění: 31.05.2017
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 349 759,39 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 423 208,86 CZK

Dokumenty

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 0,33 MB 08.12.2016  14:13 
2. Tabulky cenové nabídky a spotřeby XLS 0,10 MB 08.12.2016  14:13 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dodatečné informace č. 1 PDF 0,11 MB 11.01.2017  09:39 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,80 MB 20.03.2017  09:49 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Kupní smlouva včetně všech příloh PDF 2,10 MB 13.03.2017  13:15 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   Brand product s.r.o.   28404009 CZ NE 6 963 642,80 CZK 8 426 007,79 CZK  
2.   IF FACILITY a.s.   27720152 CZ NE 6 338 946,72 CZK 7 670 125,48 CZK  
3.   PRVNÍ CHRÁNĚNÁ DÍLNA s.r.o.   28685521 CZ NE 6 337 043,20 CZK 7 667 822,27 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2017 349 759,39 CZK   423 208,86 CZK  


Seznam poddodavatelů

Název firmy IČO Země sídla
ALTER, s.r.o. 47473266    Česká republika



Historie zakázky

Datum Popis Autor
08.12.2016 14:13:08 Zakázka zveřejněna  
08.12.2016 14:13:23 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "08.12.2016 14:13:07" na "08.12.2016 14:13:08" Ing. Romana Kročová
11.01.2017 9:24:10 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "12.01.2017 13:45:00" na "18.01.2017 13:45:00" Ing. Romana Kročová
11.01.2017 9:39:30 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č. 1", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Romana Kročová
13.03.2017 13:15:02 Přidání dokumentu "Kupní smlouva včetně všech příloh", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Romana Kročová
13.03.2017 13:17:38 Přidán nový účastník "IČ="28404009 " Název:"Brand product s.r.o." Vítěz="Ne"" Ing. Romana Kročová
13.03.2017 13:21:14 Přidán nový účastník "IČ="27720152 " Název:"IF FACILITY a.s." Vítěz="Ne"" Ing. Romana Kročová
13.03.2017 13:22:34 Přidán nový účastník "IČ="28685521 " Název:"PRVNÍ CHRÁNĚNÁ DÍLNA s.r.o." Vítěz="Ano"" Ing. Romana Kročová
13.03.2017 13:27:53 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "6337043.20" Ing. Romana Kročová
13.03.2017 13:27:53 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "7667822.27" Ing. Romana Kročová
13.03.2017 13:29:00 Přidán nový účastník "IČ="47473266 " Název:"ALTER, s.r.o." Vítěz="Ne"" Ing. Romana Kročová
20.03.2017 9:49:03 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Romana Kročová
13.06.2017 13:29:48 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "349759.39" Ing. Romana Kročová
13.06.2017 13:29:48 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "423208.86" Ing. Romana Kročová
13.06.2017 13:30:05 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Romana Kročová

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora