Sociální služby Uherské Hradiště, p.o.

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Sociální služby Uherské Hradiště, p.o.

Štěpnická 1139, Uherské Hradiště, 68606

IČO: 00092096

Telefon: 572 414 512

E-mail: sekretariat@ssluh.cz,  |   Internetová adresa: http://www.ssluh.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

tel.:

e-mail:


Detail zakázky

Název zakázky: Vzděláváním ke zvyšování kvality Sociálních služeb Uherského Hradiště
Identifikátor veřejné zakázky: P13V00000001 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 01.02.2013   12:21
Typ řízení: Zakázka malého rozsahu
Druh veřejné zakázky: služby
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem zakázky je zajištění vzdělávacích aktivit pro zaměstnance zadavatele, a to v oblastech:
1) Zvládání agrese u klienta
– pro pracovníky v sociálních službách, vedoucí pracovníky

2) Individuální plánování v praxi
– pro sociální pracovníky, pracovníky v sociálních službách, vedoucí pracovníky

3) Individuální plánování v praxi – pracovník v sociálních službách
– pro pracovníky v sociálních službách

4) Techniky zjišťování potřeb u nekomunikujících klientů
– pro sociální pracovníky, pracovníky v sociálních službách, vedoucí pracovníky

5) Zjišťování potřeb a individuální plánování u nekomunikujících klientů
– pro sociální pracovníky, pracovníky v sociálních službách, vedoucí pracovníky

6) Role klíčového pracovníka
– pro sociální pracovníky, pracovníky v sociálních službách, vedoucí pracovníky

7) Řešení konfliktů a sporů
– pro sociální pracovníky, pracovníky v sociálních službách, vedoucí pracovníky

8) Práce s klientem s rizikem chování, včetně zpracování krizových plánů
– pro sociální pracovníky, pracovníky v sociálních službách, vedoucí pracovníky

9) Individuální plánování se zaměřením na osoby s omezenou schopností komunikace
– pro sociální pracovníky, pracovníky v sociálních službách, vedoucí pracovníky

10) Pracovnice/pracovník v sociálních službách s evropským certifikátem
– kvalifikační kurz (dle §37 vyhlášky 505/2006 Sb.)
pro pracovníky v sociálních službách
Předpokládaná hodnota: 798 000,- CZK bez DPH
Datum uzavření smlouvy: 16.08.2012
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 780 627,00 CZK
Datum ukončení plnění: 22.05.2013
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 643 227,00 CZK

Dokumenty

Informace o uveřejnění řízení na profilu

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Záznam o převodu dat z jiného profilu PDF 0,17 MB 01.02.2013  12:37 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dohoda o zajištění vzdělávací aktivity zaměstnanců PDF 0,12 MB 01.02.2013  12:21 
2. Dohoda o zajištění vzdělávací aktivity zaměstnanců PDF 0,12 MB 01.02.2013  12:21 
3. Dohoda o zajištění vzdělávací aktivity zaměstnanců PDF 0,12 MB 01.02.2013  12:21 
4. Dohoda o zajištění vzdělávací aktivity zaměstnanců PDF 0,12 MB 01.02.2013  12:21 
5. Dohoda o zajištění vzdělávací aktivity zaměstnanců PDF 0,12 MB 01.02.2013  12:21 
6. Dohoda o zajištění vzdělávací aktivity zaměstnanců PDF 0,12 MB 01.02.2013  12:21 
7. Dohoda o zajištění vzdělávací aktivity zaměstnanců PDF 0,12 MB 01.02.2013  12:21 
8. Dohoda o zajištění vzdělávací aktivity zaměstnanců PDF 0,12 MB 01.02.2013  12:21 
9. Dohoda o zajištění vzdělávací aktivity zaměstnanců PDF 0,12 MB 01.02.2013  12:21 
10. Dohoda o zajištění vzdělávací aktivity zaměstnanců PDF 0,12 MB 01.02.2013  12:21 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   MARLIN, s. r. o.   60733306 CZ NE   ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2013 643 227,00 CZK    



Historie zakázky

Datum Popis Autor
01.02.2013 12:21:57 Zakázka zveřejněna  
01.02.2013 12:37:00 Přidání dokumentu "Záznam o převodu dat z jiného profilu", Publikovat = "Zveřejnit" Košulič Jiří, Mgr.
16.01.2015 15:05:39 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "643227.00" Bc. Romana Kročová
16.01.2015 15:06:06 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Bc. Romana Kročová
16.01.2015 15:06:06 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "01.02.2013 12:21:56" na "01.02.2013 12:21:57" Bc. Romana Kročová

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora