MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 7

logo zadavatele

Informace o zadavateli

MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 7

nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, Praha-Holešovice, 17000

IČO: 00063754

Telefon: 22014 4111

E-mail: podatelna@p7.mepnet.cz,  |   Internetová adresa: http://www.praha7.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Městská část Praha 7, nábřeží Kapitána Jaroše 1000, Praha 7, 17000

Ing. arch. Hana Pochmannová

tel.: 220144184

e-mail: pochmanovah@praha7.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Dodávka kancelářských potřeb
Identifikátor veřejné zakázky: P17V00000023 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 03.08.2017   14:08
Typ řízení: Zakázka malého rozsahu
Druh veřejné zakázky: dodávky
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem této zakázky malého rozsahu je nákup kancelářských potřeb pro potřeby Městského úřadu Prahy 7, včetně jeho detašovaných pracovišť, dle potřeb zadavatele v průběhu trvání rámcové dohody uzavřené na základě tohoto výběrového řízení.
Rámcová dohoda se uzavírá na dobu 4 let od účinnosti nebo do vyčerpání částky 1 800 000,- Kč bez DPH.
Předpokládaná hodnota: 1 800 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 13.07.2017 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 28.07.2017
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 1 800 000,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 0,00 CZK
Datum ukončení plnění: 06.08.2020
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 1 779 339,09 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 2 153 000,89 CZK

Dokumenty

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Rámcová dohoda PDF 0,06 MB 03.08.2017  14:08 
2. Spotřební koš - cenová specifikace PDF 0,66 MB 03.08.2017  14:08 
3. Ceník PDF 1,32 MB 03.08.2017  14:08 
4. Pojistná smlouva PDF 0,93 MB 03.08.2017  14:08 
5. Seznam míst plnění DOCX 0,02 MB 03.08.2017  14:08 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   AB plus CZ s.r.o.   25168860 CZ NE 349,90 CZK   ANO
2.   MEFISTO s.r.o.   49357948 CZ NE 229,83 CZK    
3.   LENTO s.r.o.   26007533 CZ NE 375,88 CZK    
4.   LUTO Invest, s.r.o.   28457978 CZ NE 483,13 CZK    

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2017 331 340,00 CZK   400 922,00 CZK  
2018 704 289,26 CZK   852 190,00 CZK  
2019 497 381,95 CZK   601 832,16 CZK  
2020 246 327,88 CZK   298 056,73 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
03.08.2017 14:08:21 Zakázka zveřejněna  
16.08.2017 14:08:47 Editace parametrů řízení změna "Předmět řízení" z hodnoty "služby" na "dodávky" Tereza Šípová
07.09.2017 10:08:44 Editace účastníka řízení změna "Cena Účastník" z hodnoty "349.00" na "0.00" Tereza Šípová
27.03.2018 15:38:34 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "331340.00" Tereza Šípová
27.03.2018 15:38:34 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "400922.00" Tereza Šípová
09.08.2018 14:08:30 Přidán nový účastník "IČ="49357948 " Název:"MEFISTO s.r.o." Vítěz="Ne"" Tereza Šípová
09.08.2018 14:08:49 Editace účastníka řízení změna "Cena Účastník" z hodnoty "0.00" na "349.90" Tereza Šípová
09.08.2018 14:10:02 Přidán nový účastník "IČ="26007533 " Název:"LENTO s.r.o." Vítěz="Ne"" Tereza Šípová
09.08.2018 14:10:41 Přidán nový účastník "IČ="28457978 " Název:"LUTO Invest, s.r.o." Vítěz="Ne"" Tereza Šípová
09.08.2018 14:15:20 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy bez DPH" z hodnoty "349.00" na "1800000.00" Tereza Šípová
09.08.2018 14:15:20 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy s DPH" z hodnoty "423.00" na "0.00" Tereza Šípová
11.02.2019 14:48:22 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "331340.00" na "1035629.26" Yvona Češková
11.02.2019 14:48:22 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "400922.00" na "1253112.00" Yvona Češková
31.01.2020 13:47:51 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "1035629.26" na "1533011.21" Yvona Češková
31.01.2020 13:47:51 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "1253112.00" na "1854944.16" Yvona Češková
20.01.2021 9:22:52 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "1533011.21" na "1779339.09" Yvona Češková
20.01.2021 9:22:52 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "1854944.16" na "2153000.89" Yvona Češková
20.01.2021 9:23:18 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Yvona Češková

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora