MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 7

logo zadavatele

Informace o zadavateli

MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 7

nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, Praha-Holešovice, 17000

IČO: 00063754

Telefon: 22014 4111

E-mail: podatelna@p7.mepnet.cz,  |   Internetová adresa: http://www.praha7.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Městská část Praha 7, nábřeží kapitána Jaroše 1000, Praha 7, 17000

JUDr Olga Ulrichová

tel.: 220 144 184

e-mail: ulrichovao@praha7.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Projektový management rekonstrukce a přesunu úřadu městské části Praha 7
Identifikátor veřejné zakázky: P16V00000005 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 23.02.2016   15:56
Typ řízení: Zakázka malého rozsahu
Druh veřejné zakázky: služby
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Jedná se o služby komplexního projektového managementu pro záměr rekonstrukce existující budovy č.p. 1338 v k.ú. Holešovice na adrese U Průhonu 1338/38, Praha 7 (dále jen „budova“) pro sídlo Úřadu městské části Praha 7, smluvně zajištěný formou příkazní smlouvy.
Příkazník zajistí pro zadavatele (příkazníka) ucelený servis v průběhu celého investičního záměru. Management bude zahrnovat přípravu harmonogramu a programu záměru, koordinace všech fází přípravy projektové dokumentace včetně spolupráce na organizaci výběru dodavatele projektové dokumentace, organizace výběrového řízení pro zakázku velkého rozsahu na generálního dodavatele stavby, výběr a koordinaci technického dozoru stavby a spolupráci při přebírání dokončené budovy zadavatelem. Předmět plnění veřejné zakázky je dále vymezen Příkazní smlouvou č. 2016/OIVZ/009
Předpokládaná hodnota: 1 850 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 20.01.2016 17:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 18.02.2016
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 1 690 000,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 2 044 900,00 CZK
Datum ukončení plnění: 20.04.2020
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 2 296 329,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 2 795 200,00 CZK

Dokumenty

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Příkazní smlouva PDF 0,07 MB 23.02.2016  15:56 
2. Specifikace činností vykonávaných v rámci plnění smlouvy PDF 0,55 MB 23.02.2016  15:56 
3. Plná moc pro příkazníka PDF 0,03 MB 23.02.2016  15:56 
4. Expertní tým příkazníka PDF 0,39 MB 23.02.2016  15:56 
5. Zadávací dokumentace PDF 1,87 MB 23.02.2016  15:56 
6. Údaje z Registru plátců DPH CONTRACTIS, s.r.o PDF 0,09 MB 23.02.2016  15:56 
7. Plná moc pro CONTRACTIS, s.r.o. PDF 0,07 MB 23.02.2016  15:56 
8. Výpis z OR CONTRACTIS, s.r.o. PDF 0,06 MB 23.02.2016  15:56 
9. Výpis z OR INVESTON s.r.o. PDF 0,06 MB 23.02.2016  15:56 
10. Dodatek č. 1 PDF 0,14 MB 20.12.2018  10:13 
11. Příloha č. 1a PDF 0,28 MB 20.12.2018  10:13 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   CONTRACTIS, s.r.o.+ INVESTON s.r.o.   25727737 CZ Ano 1 690 000,00 CZK ANO
2.   VI-DA INVEST a.s.   27369048 CZ NE    
3.   Atelier P.H.A. spol. s r.o.   49613936 CZ NE    
4.   ST Qualite.cz s.r.o.   24318345 CZ NE    
5.   STON Management s.r.o.   24305944 CZ NE    
6.   Deltaplan spol. s r.o.   15889866 CZ NE    

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2016 200 000,00 CZK   242 000,00 CZK  
2017 860 000,00 CZK   1 040 600,00 CZK  
2018 0,00 CZK   0,00 CZK  
2019 940 000,00 CZK   1 137 400,00 CZK  
2020 296 329,00 CZK   375 200,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
23.02.2016 15:56:06 Zakázka zveřejněna  
02.03.2017 14:46:47 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "200000.00" JUDr. Olga Ulrichová
02.03.2017 14:46:47 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "242000.00" JUDr. Olga Ulrichová
29.03.2018 8:13:27 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "200000.00" na "1060000.00" Tereza Šípová
29.03.2018 8:13:27 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "242000.00" na "1282600.00" Tereza Šípová
09.08.2018 16:03:14 Editace účastníka řízení změna "Název Účastník" z hodnoty "CONTRACTIS, s.r.o." na "CONTRACTIS, s.r.o.+ INVESTON s.r.o." Yvona Češková
09.08.2018 16:17:12 Přidán nový účastník "IČ="27369048 " Název:"VI-DA INVEST a.s." Vítěz="Ne"" Yvona Češková
09.08.2018 16:17:40 Přidán nový účastník "IČ="49613936 " Název:"Atelier P.H.A. spol. s r.o." Vítěz="Ne"" Yvona Češková
09.08.2018 16:18:02 Přidán nový účastník "IČ="24318345 " Název:"ST Qualite.cz s.r.o." Vítěz="Ne"" Yvona Češková
09.08.2018 16:18:25 Přidán nový účastník "IČ="24305944 " Název:"STON Management s.r.o." Vítěz="Ne"" Yvona Češková
09.08.2018 16:18:50 Přidán nový účastník "IČ="15889866 " Název:"Deltaplan spol. s r.o." Vítěz="Ne"" Yvona Češková
20.12.2018 10:13:05 Přidání dokumentu "Dodatek č. 1", Publikovat = "Zveřejnit" Tereza Šípová
20.12.2018 10:13:41 Přidání dokumentu "Příloha č. 1a ", Publikovat = "Zveřejnit" Tereza Šípová
24.02.2020 17:25:12 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "1060000.00" na "2000000.00" Yvona Češková
24.02.2020 17:25:12 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "1282600.00" na "2420000.00" Yvona Češková
01.06.2020 18:54:48 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "2000000.00" na "2296329.00" Yvona Češková
01.06.2020 18:54:48 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "2420000.00" na "2795200.00" Yvona Češková
01.06.2020 18:55:04 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Yvona Češková
01.06.2020 18:55:04 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "23.02.2016 15:56:05" na "23.02.2016 15:56:06" Yvona Češková

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora