Jihočeské letiště České Budějovice a.s.

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Jihočeské letiště České Budějovice a.s.

U Zimního stadionu 1952/2, České Budějovice, 37076

IČO: 26093545

Telefon: +420387204550

E-mail: airportairport-cb.cz,  |   Internetová adresa: http://www.airport-cb.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

RTS, a.s., Lazaretní 13, Brno, 61500

Pavel Mitáš

tel.: 545 120 264

e-mail: pavel.mitas@rts.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Řízení letového provozu na Letišti České Budějovice
Identifikátor veřejné zakázky: P16V00000001 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
629714 
Stav řízení: Veřejná zakázka byla zrušena 
Datum zveřejnění: 28.04.2016   06:49
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: služby
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je služba spočívající v zajištění bezpečného prostředí pro letecký provoz na mezinárodním veřejném Letišti České Budějovice formou poskytování letových provozních služeb (ATS) pro lety GAT a vojenské lety OAT-C pro lety podle přístrojů (IFR) a pro lety za viditelnosti (VFR) v rozsahu:
- poskytování letištní služby řízení (TWR)
- poskytování přibližovací služby řízení (APP) s využitím přehledového systému ATS
- poskytování letecké informační služby (AIS) formou bezobslužné ohlašovny letových provozních služeb (ARO)
Podrobněji v zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota: 36 000 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 22.05.2018 10:00 hodin

Dokumenty

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. SVAZEK 1 - Podmínky a požadavky PDF 0,25 MB 28.04.2016  06:49 
2. SVAZEK 2 - Kvalifikační dokumentace PDF 0,15 MB 28.04.2016  06:49 
3. SVAZEK 1 příloha – Formulář Krycí list nabídky DOC 0,07 MB 28.04.2016  06:49 
4. SVAZEK 1 příloha - Formulář pro uvedení podílu subdodavatelů DOC 0,04 MB 28.04.2016  06:49 
5. SVAZEK 1 příloha – Vzor čestného prohlášení prohlášení dodavatele o splnění požadavků podle § 68 odstavec 3 zákona DOC 0,03 MB 28.04.2016  06:49 
6. Rekapitulace sjednané ceny XLSX 0,01 MB 28.04.2016  06:49 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dodatečné informace 1 PDF 0,16 MB 26.05.2016  10:46 
2. Rekapitulace sjednané ceny_DI 1 (příloha dodatečných informací č. 1) XLSX 0,01 MB 26.05.2016  10:47 
3. Dodatečné informace 2 PDF 0,10 MB 16.06.2016  09:18 
4. Dodatečné informace 3 PDF 0,10 MB 11.08.2016  11:11 
5. Dodatečné informace 4 PDF 0,10 MB 06.09.2016  11:59 
6. Dodatečné informace 5 PDF 0,17 MB 22.09.2016  07:04 
7. Dodatečné informace 6 PDF 0,10 MB 11.10.2016  15:11 
8. Dodatečné informace 7 PDF 0,10 MB 20.01.2017  06:51 
9. Dodatečné informace 8 PDF 0,10 MB 24.03.2017  07:29 
10. Dodatečné informace 9 PDF 0,10 MB 22.05.2017  11:51 
11. Dodatečné informace 10 PDF 0,10 MB 24.07.2017  11:48 
12. Dodatečné informace 11 PDF 0,10 MB 29.08.2017  10:56 
13. Dodatečné informace č. 12 PDF 0,11 MB 22.01.2018  16:24 
14. Dodatečné informace č. 13 PDF 0,10 MB 09.03.2018  09:54 
15. Dodatečné informace č. 14 PDF 0,15 MB 29.03.2018  06:28 
16. Příloha DI 14 - Zadávací dokumentace - revize 03_2018 ZIP 2,32 MB 29.03.2018  06:28 
17. Dodatečné informace č. 15 PDF 0,13 MB 11.04.2018  08:43 

Odůvodnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Odůvodnění veřejné zakázky PDF 2,49 MB 28.04.2016  06:49 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele o průběhu zadání veřejné zakázky PDF 0,11 MB 31.05.2018  06:54 

Plnění VZ






Historie zakázky

Datum Popis Autor
28.04.2016 6:49:00 Zakázka zveřejněna  
28.04.2016 6:49:06 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Ing. Aleš Houserek
28.04.2016 6:49:06 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P16V00000001" Ing. Aleš Houserek
28.04.2016 6:49:06 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "28.04.2016" na "28.04.2016 06:49:05" Ing. Aleš Houserek
26.05.2016 10:46:48 Přidání dokumentu "Dodatečné informace 1", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
26.05.2016 10:47:11 Přidání dokumentu "Rekapitulace sjednané ceny_DI 1 (příloha dodatečných informací č. 1)", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
26.05.2016 10:47:49 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "28.04.2016 06:49:05" na "28.04.2016 06:49:00" Ing. Aleš Houserek
26.05.2016 10:47:49 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "20.06.2016 10:00:00" na "27.06.2016 10:00:00" Ing. Aleš Houserek
16.06.2016 9:18:15 Přidání dokumentu "Dodatečné informace 2", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
16.06.2016 9:18:32 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "27.06.2016 10:00:00" na "15.08.2016 10:00:00" Ing. Aleš Houserek
11.08.2016 11:11:06 Přidání dokumentu "Dodatečné informace 3", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
11.08.2016 11:11:20 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "15.08.2016 10:00:00" na "14.09.2016 10:00:00" Ing. Aleš Houserek
06.09.2016 11:59:17 Přidání dokumentu "Dodatečné informace 4", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
06.09.2016 11:59:30 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "14.09.2016 10:00:00" na "14.10.2016 10:00:00" Ing. Aleš Houserek
22.09.2016 7:04:04 Přidání dokumentu "Dodatečné informace 5", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
22.09.2016 7:04:14 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "14.10.2016 10:00:00" na "16.11.2016 10:00:00" Ing. Aleš Houserek
11.10.2016 15:11:43 Přidání dokumentu "Dodatečné informace 6", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
11.10.2016 15:11:58 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "16.11.2016 10:00:00" na "30.01.2017 10:00:00" Ing. Aleš Houserek
20.01.2017 6:51:00 Přidání dokumentu "Dodatečné informace 7", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
20.01.2017 6:51:13 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "30.01.2017 10:00:00" na "31.03.2017 10:00:00" Ing. Aleš Houserek
24.03.2017 7:29:23 Přidání dokumentu "Dodatečné informace 8", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
24.03.2017 7:29:40 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "31.03.2017 10:00:00" na "31.05.2017 10:00:00" Ing. Aleš Houserek
22.05.2017 11:51:10 Přidání dokumentu "Dodatečné informace 9", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
22.05.2017 11:51:20 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "31.05.2017 10:00:00" na "31.07.2017 10:00:00" Ing. Aleš Houserek
24.07.2017 11:48:08 Přidání dokumentu "Dodatečné informace 10", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
24.07.2017 11:48:18 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "31.07.2017 10:00:00" na "31.08.2017 10:00:00" Ing. Aleš Houserek
29.08.2017 10:56:09 Přidání dokumentu "Dodatečné informace 11", Publikovat = "Zveřejnit" Pavel Mitáš
29.08.2017 10:57:34 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "31.08.2017 10:00:00" na "31.01.2018 10:00:00" Pavel Mitáš
22.01.2018 16:12:34 Přidání dokumentu "Dodatečné informace 12", Publikovat = "Zveřejnit" Pavel Mitáš
22.01.2018 16:17:25 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "31.01.2018 10:00:00" na "15.03.2018 10:00:00" Pavel Mitáš
22.01.2018 16:24:18 Odstranění dokumentu "Vysvětlení ZD (Dodatečné informace) - Dodatečné informace 12" Pavel Mitáš
22.01.2018 16:24:31 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č. 12", Publikovat = "Zveřejnit" Pavel Mitáš
09.03.2018 9:54:30 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č. 13", Publikovat = "Zveřejnit" Pavel Mitáš
09.03.2018 9:54:46 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "15.03.2018 10:00:00" na "30.03.2018 10:00:00" Pavel Mitáš
29.03.2018 6:28:12 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č. 14", Publikovat = "Zveřejnit" Pavel Mitáš
29.03.2018 6:28:34 Přidání dokumentu "Příloha DI 14 - Zadávací dokumentace - revize 03_2018", Publikovat = "Zveřejnit" Pavel Mitáš
29.03.2018 6:29:09 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "30.03.2018 10:00:00" na "22.05.2018 10:00:00" Pavel Mitáš
11.04.2018 8:43:35 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č. 15", Publikovat = "Zveřejnit" Pavel Mitáš
31.05.2018 6:54:30 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele o průběhu zadání veřejné zakázky", Publikovat = "Zveřejnit" Pavel Mitáš
30.10.2020 7:50:41 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Zrušeno" Pavel Mitáš

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora