Město Letovice

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Město Letovice

Masarykovo náměstí 210/19, Letovice, 67961

IČO: 00280518

Telefon: 516 482 252

E-mail: podatelna@letovice.net,  |   Internetová adresa: http://www.letovice.net


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

WebSport & Consulting service s. r. o., Dr. Svěráka 13, Boskovice, 68001

Mgr. Martin Budiš

tel.: 515538820

e-mail: info@wscs.cz


Detail zakázky

Název zakázky: INTERIÉR KANCELÁŘÍ - Městský úřad Letovice
Identifikátor veřejné zakázky: P17V00000003 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 27.03.2017   10:05
Typ řízení: Zakázka malého rozsahu
Druh veřejné zakázky: dodávky
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je vybavení kanceláří Městského úřadu v Letovicích, kdy budou pořízeny psací stoly a kancelářské nábytkové sestavy, atd. Předmětem veřejné zakázky není dodávka sedacího nábytku.Blíže je předmět veřejné zakázky specifikován v zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota: 600 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 19.04.2017 9:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 18.05.2017
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 287 330,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 347 669,00 CZK
Datum ukončení plnění: 10.07.2017
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 287 330,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 347 669,00 CZK

Dokumenty

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva k podání nabídky PDF 0,49 MB 27.03.2017  10:05 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 0,69 MB 27.03.2017  10:05 
2. Priloha c 1 - Kryci_list DOC 0,05 MB 27.03.2017  10:05 
3. Priloha c 2 - Seznam poddodavatelů DOC 0,05 MB 27.03.2017  10:05 
4. Priloha c 3 - Vzor smlouvy o dilo DOCX 0,04 MB 27.03.2017  10:05 
5. Projektová dokumentace ZIP 3,89 MB 27.03.2017  10:05 
6. Priloha c 5 - ČP o prokazani kvalifikacnich predpokladu DOC 0,05 MB 27.03.2017  10:05 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dodatečné informace 29.03.2017 PDF 0,82 MB 29.03.2017  13:29 
2. Dodatečné informace 04.04.2017 PDF 0,83 MB 04.04.2017  14:17 
3. Dodatečné informace 06.04.2017 PDF 0,83 MB 06.04.2017  08:24 
4. Příloha č. 1 k dodatečným informacím ze dne 6.4.2017 K8 PDF 0,06 MB 06.04.2017  08:24 
5. Příloha č. 2 k dodatečným informacím ze dne 6.4.2017 K11 PDF 0,06 MB 06.04.2017  08:25 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva PDF 2,92 MB 26.05.2017  09:13 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   Český nábytek a.s.   26063395 CZ NE 287 330,00 CZK 347 669,00 CZK ANO
2.   ESO R-Market spol. s r.o.   49966626 CZ NE 326 650,00 CZK 395 246,00 CZK  
3.   POZIMOS, a.s.   00147389 CZ NE 260 675,00 CZK 315 416,00 CZK  
4.   FORM, spol. s r.o.   43964532 CZ NE 324 380,00 CZK 392 499,00 CZK  
5.   Mias OC spol. s r.o.   00529435 CZ NE 445 466,00 CZK 539 013,00 CZK  

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2017 287 330,00 CZK   347 669,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
27.03.2017 10:05:35 Zakázka zveřejněna  
29.03.2017 13:29:05 Přidání dokumentu "Dodatečné informace 29.03.2017", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Martin Budiš
04.04.2017 14:17:32 Přidání dokumentu "Dodatečné informace 04.04.2017", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Martin Budiš
06.04.2017 8:24:30 Přidání dokumentu "Dodatečné informace 06.04.2017", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Martin Budiš
06.04.2017 8:24:43 Přidání dokumentu "Příloha č. 1 k dodatečným informacím ze dne 6.4.2017 K8", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Martin Budiš
06.04.2017 8:25:11 Přidání dokumentu "Příloha č. 2 k dodatečným informacím ze dne 6.4.2017 K11", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Martin Budiš
06.04.2017 8:25:27 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "27.03.2017 10:05:34" na "27.03.2017 10:05:35" Mgr. Martin Budiš
06.04.2017 8:25:27 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "10.04.2017 09:00:00" na "19.04.2017 09:00:00" Mgr. Martin Budiš
26.05.2017 9:13:33 Přidání dokumentu "Smlouva o dílo", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Martin Budiš
26.05.2017 9:15:39 Přidán nový účastník "IČ="26063395 " Název:"Český nábytek a.s." Vítěz="Ano"" Mgr. Martin Budiš
26.05.2017 9:16:11 Přidán nový účastník "IČ="49966626 " Název:"ESO R-Market spol. s r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Martin Budiš
26.05.2017 9:17:10 Přidán nový účastník "IČ="00147389 " Název:"POZIMOS, a.s." Vítěz="Ne"" Mgr. Martin Budiš
26.05.2017 9:17:38 Přidán nový účastník "IČ="43964532 " Název:"FORM, spol. s r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Martin Budiš
26.05.2017 9:18:08 Přidán nový účastník "IČ="00529435 " Název:"Mias OC spol. s r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Martin Budiš
26.05.2017 9:19:03 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "287330.00" Mgr. Martin Budiš
26.05.2017 9:19:03 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "347669.00" Mgr. Martin Budiš
30.10.2017 13:36:53 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Andrea Ježková
30.10.2017 13:37:36 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "287330.00" Ing. Andrea Ježková
30.10.2017 13:37:36 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "347669.00" Ing. Andrea Ježková

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora