Obec Plav

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Obec Plav

Plav 57, Plav, 37007

IČO: 00581861

Telefon: 387 988 984

E-mail: obec@plav.cz,  |   Internetová adresa: http://www.plav.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

STAVEBNÍ PORADNA, spol. s r.o., Průběžná 48, České Budějovice, 37004

Kristýna Soukupová

tel.: 387 330 460

e-mail: soukupova@stav-poradna.cz


Detail zakázky

Název zakázky: NOVOSTAVBA MATEŘSKÉ ŠKOLKY V OBCI PLAV; REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.06.2. 67/0.0/0.0/16_042/0006180
Identifikátor veřejné zakázky: P18V00000001 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 02.03.2018   10:58
Typ řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh veřejné zakázky: stavební práce
Režim VZ: Podlimitní
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky:
Předpokládaná hodnota: 10 205 347,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 27.03.2018 8:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 26.04.2018
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 10 860 686,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 13 141 430,06 CZK
Datum ukončení plnění: 31.07.2018
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 10 860 236,36 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 13 140 886,97 CZK

Dokumenty

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva k podání nabídky PDF 0,11 MB 02.03.2018  10:58 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 0,36 MB 02.03.2018  10:58 
2. Přílohy zadávací dokumentace ZIP 0,10 MB 02.03.2018  10:58 
3. Soupis stavebních prací a dodávek, soupis ostatních a vedlejších nákladů XLS 1,04 MB 02.03.2018  10:58 
4. Projektová dokumentace ZIP 17,49 MB 02.03.2018  10:58 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. VYSVĚTLENÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE Č. 1 PDF 0,11 MB 09.03.2018  12:26 
2. VYSVĚTLENÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE Č. 1 - příloha XLS 1,16 MB 09.03.2018  12:26 
3. VYSVĚTLENÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE Č. 2 PDF 0,11 MB 13.03.2018  07:41 
4. VYSVĚTLENÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE Č. 2 - příloha XLS 1,00 MB 13.03.2018  07:41 
5. VYSVĚTLENÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE Č. 3 PDF 0,11 MB 20.03.2018  14:17 
6. VYSVĚTLENÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE Č. 3 - přílohy ZIP 0,96 MB 20.03.2018  14:18 

Rozhodnutí o vyloučení uchazeče při posouzení nabídek

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. OZNÁMENÍ O VYLOUČENÍ ÚČASTNÍKA ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ PDF 0,12 MB 12.04.2018  09:05 

Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. OZNÁMENÍ O VÝBĚRU DODAVATELE PDF 0,10 MB 12.04.2018  09:05 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,14 MB 07.05.2018  12:43 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva o dílo PDF 21,57 MB 07.05.2018  12:42 
2. dodatek č. 1 smlouvy o dílo PDF 3,57 MB 01.08.2018  06:50 
3. dodatek č. 2 smlouvy o dílo PDF 3,01 MB 20.08.2018  06:58 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   PRADAST, spol. s r.o.   60826053 CZ NE 10 860 686,00 CZK 13 141 430,06 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2018 10 860 236,36 CZK   13 140 886,97 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
02.03.2018 10:58:40 Zakázka zveřejněna  
09.03.2018 12:26:05 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "20.03.2018 08:00:00" na "22.03.2018 08:00:00" Ing. Kamil Rucký
09.03.2018 12:26:36 Přidání dokumentu "VYSVĚTLENÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE Č. 1", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Kamil Rucký
09.03.2018 12:26:56 Přidání dokumentu "VYSVĚTLENÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE Č. 1 - příloha", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Kamil Rucký
13.03.2018 7:40:31 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "22.03.2018 08:00:00" na "26.03.2018 08:00:00" Ing. Kamil Rucký
13.03.2018 7:41:03 Přidání dokumentu "VYSVĚTLENÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE Č. 2", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Kamil Rucký
13.03.2018 7:41:20 Přidání dokumentu "VYSVĚTLENÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE Č. 2 - příloha", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Kamil Rucký
20.03.2018 14:17:32 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "26.03.2018 08:00:00" na "27.03.2018 08:00:00" Ing. Kamil Rucký
20.03.2018 14:17:58 Přidání dokumentu "VYSVĚTLENÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE Č. 3", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Kamil Rucký
20.03.2018 14:18:15 Přidání dokumentu "VYSVĚTLENÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE Č. 3 - přílohy", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Kamil Rucký
12.04.2018 9:05:16 Přidání dokumentu "OZNÁMENÍ O VÝBĚRU DODAVATELE ", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Kamil Rucký
12.04.2018 9:05:37 Přidání dokumentu "OZNÁMENÍ O VYLOUČENÍ ÚČASTNÍKA ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ ", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Kamil Rucký
07.05.2018 12:42:59 Přidání dokumentu "Smlouva o dílo", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Kamil Rucký
07.05.2018 12:43:19 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Kamil Rucký
07.05.2018 12:44:01 Přidán nový účastník "IČ="60826053 " Název:"PRADAST, spol. s r.o." Vítěz="Ano"" Ing. Kamil Rucký
07.05.2018 12:44:36 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "10860686.00" Ing. Kamil Rucký
07.05.2018 12:44:36 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "13141430.06" Ing. Kamil Rucký
01.08.2018 6:50:47 Přidání dokumentu "dodatek č. 1 smlouvy o dílo", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Kamil Rucký
20.08.2018 6:58:27 Přidání dokumentu "dodatek č. 2 smlouvy o dílo", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Kamil Rucký
05.04.2022 10:12:33 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "10860236.36" Ing. Kamil Rucký
05.04.2022 10:12:33 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "13140886.97" Ing. Kamil Rucký
05.04.2022 10:12:34 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "10860236.36" na "21720472.72" Ing. Kamil Rucký
05.04.2022 10:12:34 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "13140886.97" na "26281773.94" Ing. Kamil Rucký
05.04.2022 10:12:48 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Kamil Rucký
05.04.2022 10:13:06 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "21720472.72" na "10860236.36" profil
05.04.2022 10:13:06 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "26281773.94" na "13140886.97" profil

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora