Dopravní společnost Zlín-Otrokovice, s.r.o.

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Dopravní společnost Zlín-Otrokovice, s.r.o.

Podvesná XVII 3833, Zlín, 76001

IČO: 60730153

Telefon: 577052111

E-mail: sekretariat@dszo.cz,  |   Internetová adresa: http://www.dszo.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

ŠLOMO HAMA s.r.o., Bubeníčkova 42, Brno, 61500

Mgr. Miroslav Šianský

tel.: 602444311

e-mail: podatelna@slomo-hama.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Dodávka městských nízkopodlažních trolejbusů
Identifikátor veřejné zakázky: P17V00000008 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
Z2017-018009 
Stav řízení: Veřejná zakázka byla zrušena 
Datum zveřejnění: 07.07.2017   13:48
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: dodávka trolejbusů s trakčními bateriemi pro nezávislý pojezd v rozsahu a specifikaci dle čl. 4 Smlouvy a Přílohy č. 1 Smlouvy (Technické podmínky), a v souladu s časovým harmonogramem dle čl. 6.1. Smlouvy a Přílohy č. 4 Smlouvy a služby spojené s dodávkou trolejbusů, a to školení v rozsahu a specifikaci dle čl. 4.8. a čl. 4.9. Smlouvy a Přílohy č. 2 Smlouvy, a zřízení servisního místa dle čl. 15 Smlouvy a Přílohy č. 6 Smlouvy
Předpokládaná hodnota: 98 000 000,- CZK bez DPH

Dokumenty

Zdůvodnění zrušení soutěže

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení PDF 0,65 MB 14.10.2017  17:32 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. zadávací podmínky PDF 0,43 MB 07.07.2017  13:48 

Textová část zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. technické podmínky PDF 0,35 MB 07.07.2017  13:48 
2. příloha technických podmínek PDF 0,59 MB 07.07.2017  13:48 
3. příloha 3 zadávacích podmínek PDF 0,21 MB 07.07.2017  13:48 
4. příloha 4 zadávacích podmínek PDF 0,26 MB 07.07.2017  13:48 
5. příloha 5 zadávacích podmínek PDF 0,21 MB 07.07.2017  13:48 
6. příloha 6 zadávacích podmínek PDF 0,44 MB 07.07.2017  13:48 
7. příloha 7-1 zadávacích podmínek PDF 0,30 MB 07.07.2017  13:48 
8. příloha 7-2 zadávacích podmínek PDF 0,49 MB 07.07.2017  13:48 
9. příloha 7-3 strana 1 zadávacích podmínek PDF 0,03 MB 07.07.2017  13:48 
10. příloha 7-3 strana 2 zadávacích podmínek PDF 0,03 MB 07.07.2017  13:48 
11. příloha 7-3 strana 3 zadávacích podmínek PDF 0,04 MB 07.07.2017  13:48 
12. příloha 7-4 zadávacích podmínek PDF 0,38 MB 07.07.2017  13:48 
13. příloha 8 zadávacích podmínek DOC 0,16 MB 07.07.2017  13:48 
14. příloha 9 zadávacích podmínek PDF 0,20 MB 07.07.2017  13:48 
15. příloha 10 zadávacích podmínek DOCX 0,01 MB 07.07.2017  13:48 
16. kupní smlouva - příloha 2 zadávacích podmínek DOC 0,30 MB 07.07.2017  13:48 
17. příloha 1 kupní smlouvy DOC 0,15 MB 07.07.2017  13:48 
18. příloha 1 přílohy 1 kupní smlouvy DOC 0,11 MB 07.07.2017  13:48 
19. příloha 2 kupní smlouvy DOCX 0,03 MB 07.07.2017  13:48 
20. příloha 3 kupní smlouvy DOCX 0,02 MB 07.07.2017  13:48 
21. příloha 4 kupní smlouvy DOCX 0,02 MB 07.07.2017  13:48 
22. příloha 5-1 kupní smlouvy DOCX 0,09 MB 07.07.2017  13:48 
23. příloha 5-2 kupní smlouvy DOCX 0,10 MB 07.07.2017  13:48 
24. příloha 5-3 kupní smlouvy DOCX 0,09 MB 07.07.2017  13:48 
25. příloha 6 kupní smlouvy DOCX 0,02 MB 07.07.2017  13:48 
26. příloha 7 kupní smlouvy DOCX 0,02 MB 07.07.2017  13:48 
27. příloha 8 kupní smlouvy DOC 0,16 MB 07.07.2017  13:48 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. odpovědi na žádosti o vysvětlení ZD 1-13 PDF 1,33 MB 08.08.2017  19:33 
2. naváděcí trychtýř PDF 0,06 MB 08.08.2017  19:35 
3. kupní smlouva DOC 0,30 MB 08.08.2017  19:35 
4. příloha 1 kupní smlouvy DOC 0,15 MB 08.08.2017  19:36 
5. příloha 1 zadávacích podmínek PDF 0,35 MB 08.08.2017  19:36 
6. příloha 4 kupní smlouvy DOCX 0,02 MB 08.08.2017  19:37 
7. zadávací podmínky PDF 0,43 MB 08.08.2017  19:37 
8. odpovědi na žádosti o vysvětlení ZD 14-21 PDF 0,98 MB 11.09.2017  19:27 
9. odpovědi na žádosti o vysvětlení ZD 22-25 PDF 0,71 MB 12.09.2017  18:42 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. písemná zpráva zadavatele PDF 0,30 MB 30.11.2017  16:09 

Plnění VZ






Historie zakázky

Datum Popis Autor
07.07.2017 13:48:32 Zakázka zveřejněna  
08.08.2017 19:33:54 Přidání dokumentu "odpovědi na žádosti o vysvětlení ZD 1-13", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Miroslav Šianský
08.08.2017 19:35:26 Přidání dokumentu "naváděcí trychtýř", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Miroslav Šianský
08.08.2017 19:35:56 Přidání dokumentu "kupní smlouva", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Miroslav Šianský
08.08.2017 19:36:22 Přidání dokumentu "příloha 1 kupní smlouvy", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Miroslav Šianský
08.08.2017 19:36:57 Přidání dokumentu "příloha 1 zadávacích podmínek", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Miroslav Šianský
08.08.2017 19:37:25 Přidání dokumentu "příloha 4 kupní smlouvy", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Miroslav Šianský
08.08.2017 19:37:49 Přidání dokumentu "zadávací podmínky", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Miroslav Šianský
11.09.2017 19:27:42 Přidání dokumentu "odpovědi na žádosti o vysvětlení ZD 14-21", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Miroslav Šianský
12.09.2017 18:42:28 Přidání dokumentu "odpovědi na žádosti o vysvětlení ZD 22-25", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Miroslav Šianský
14.10.2017 17:32:09 Přidání dokumentu "rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Miroslav Šianský
30.11.2017 16:09:04 Přidání dokumentu "písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Miroslav Šianský
07.03.2018 19:51:33 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Zrušeno" Mgr. Miroslav Šianský

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora