Dopravní společnost Zlín-Otrokovice, s.r.o.

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Dopravní společnost Zlín-Otrokovice, s.r.o.

Podvesná XVII 3833, Zlín, 76001

IČO: 60730153

Telefon: 577052111

E-mail: sekretariat@dszo.cz,  |   Internetová adresa: http://www.dszo.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

ŠLOMO HAMA s.r.o., Bubeníčkova 42, Brno, 61500

Mgr. Miroslav Šianský

tel.: 602444311

e-mail: podatelna@slomo-hama.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Dodávka městských nízkopodlažních autobusů
Identifikátor veřejné zakázky: P16V00000013 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
643857 
Stav řízení: Veřejná zakázka byla zrušena 
Datum zveřejnění: 08.08.2016   20:00
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: dodávka městských nízkopodlažních autobusů (3 ks solo a 1 ks kloubový) v rozsahu a specifikaci dle čl. 4 Smlouvy a Přílohy č. 1 ZD (Technická specifikace), a v souladu s časovým harmonogramem dle čl. 6.1. Smlouvy, a s tím související plnění ve Smlouvě uvedené (školení v rozsahu a specifikaci dle čl. 4.8. a čl. 4.9. Smlouvy a Přílohy č. 2 Smlouvy a zřízení servisního místa dle čl. 15 Smlouvy). Smlouva včetně jejích Příloh č. 1 - 9 je jako Příloha č. 2 nedílnou součástí ZD
Předpokládaná hodnota: 24 500 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 12.09.2016 9:00 hodin

Dokumenty

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. zadávací dokumentace PDF 0,33 MB 08.08.2016  20:00 
2. Příloha 1 zadávací dokumentace PDF 0,30 MB 08.08.2016  20:00 
3. Příloha 3 zadávací dokumentace PDF 0,18 MB 08.08.2016  20:00 
4. Příloha 4 zadávací dokumentace PDF 0,26 MB 08.08.2016  20:00 
5. Příloha 5 zadávací dokumentace PDF 0,18 MB 08.08.2016  20:00 
6. Příloha 6 zadávací dokumentace PDF 0,32 MB 08.08.2016  20:00 

Textová část zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Kupní smlouva DOCX 0,08 MB 08.08.2016  20:00 
2. Příloha 1 kupní smlouvy DOC 0,11 MB 08.08.2016  20:00 
3. Příloha 2 kupní smlouvy DOCX 0,02 MB 08.08.2016  20:00 
4. Příloha 3 kupní smlouvy DOCX 0,02 MB 08.08.2016  20:00 
5. Příloha 4 kupní smlouvy DOCX 0,02 MB 08.08.2016  20:00 
6. Příloha 5 kupní smlouvy DOCX 0,25 MB 08.08.2016  20:00 
7. Příloha 6 kupní smlouvy DOCX 0,01 MB 08.08.2016  20:00 
8. Příloha 7 kupní smlouvy DOCX 0,02 MB 08.08.2016  20:00 
9. Příloha 8 kupní smlouvy DOC 0,11 MB 08.08.2016  20:00 
10. Příloha 9 kupní smlouvy DOCX 0,02 MB 08.08.2016  20:00 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. odpovědi na žádosti o DI 1-10 PDF 0,35 MB 05.09.2016  19:26 
2. odpovědi na žádosti o DI 11 PDF 0,22 MB 05.09.2016  19:27 
3. odpovědi na žádosti o DI 12 PDF 0,21 MB 07.09.2016  15:13 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. písemná zpráva zasdavatele PDF 0,23 MB 11.10.2016  15:50 

Plnění VZ






Historie zakázky

Datum Popis Autor
08.08.2016 20:00:07 Zakázka zveřejněna  
05.09.2016 19:26:54 Přidání dokumentu "odpovědi na žádosti o DI 1-10", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Miroslav Šianský
05.09.2016 19:27:49 Přidání dokumentu "odpovědi na žádosti o DI 11", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Miroslav Šianský
07.09.2016 15:13:47 Přidání dokumentu "odpovědi na žádosti o DI 12", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Miroslav Šianský
11.10.2016 15:50:22 Přidání dokumentu "písemná zpráva zasdavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Miroslav Šianský
15.03.2017 10:57:20 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Zrušeno" Zdeněk Ondráš

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora