Dopravní společnost Zlín-Otrokovice, s.r.o.

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Dopravní společnost Zlín-Otrokovice, s.r.o.

Podvesná XVII 3833, Zlín, 76001

IČO: 60730153

Telefon: 577052111

E-mail: sekretariat@dszo.cz,  |   Internetová adresa: http://www.dszo.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Tender Invest, spol. s r.o., Jana Uhra 172/14, Brno, 60200

JUDr. Ladislav Hradil

tel.: +420 778499955

e-mail: hradill@seznam.cz


Detail zakázky

Název zakázky: „Dodávka elektřiny pro období od 1.8.2020 do 31.7.2021“
Identifikátor veřejné zakázky: P20V00000002 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 04.06.2020   19:00
Typ řízení: Jiné
Druh veřejné zakázky: dodávky
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je dodávka silové elektřiny (činné elektrické energie) pro oprávněného zákazníka s převzetím závazku odebrat silovou elektřinu z elektrizační soustavy ve smyslu vyhlášky ERÚ č. 541/2005 Sb. o pravidlech trhu s elektřinou, zásadách tvorby cen za činnosti operátora trhu s elektřinou a provedení některých dalších ustanovení energetického zákona v platném znění (dále též „dodávka“). Celkový předpokládaný odběr elektrické energie z hladiny VN v rámci veřejné zakázky, je v plánovaném celkovém množství 8 500 MWh za období od 1.8.2020 do 31.7.2021.Celkový předpokládaný odběr elektrické energie z hladiny NN v rámci veřejné zakázky, je v plánovaném celkovém množství 131 MWh za období od 1.8.2020 do 31.7.2021.
Předpokládaná hodnota: 9 600 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 19.06.2020 9:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 16.07.2020
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 10 379 160,00 CZK
Datum ukončení plnění: 31.07.2021

Dokumenty

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva k podání nabídky - zadávací dokumentace PDF 7,72 MB 04.06.2020  19:00 
2. Příloha č. 1 - seznam předávacích míst DOC 0,10 MB 04.06.2020  19:00 
3. Příloha č. 2 - rozhodnutí o povolení k nabytí PDF 0,83 MB 04.06.2020  19:00 
4. Příloha č. 3 - hodnota profilu XLSX 0,18 MB 04.06.2020  19:00 
5. Příloha č. 4 - seznam odběrných míst DOC 0,10 MB 04.06.2020  19:00 
6. Příloha č. 5 - ČP základní a technická kvalifikace DOCX 0,05 MB 04.06.2020  19:00 
7. Příloha č. 6 - obchodní podmínky PDF 0,50 MB 04.06.2020  19:00 
8. Příloha č. 7 - krycí list DOCX 0,05 MB 04.06.2020  19:00 

Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Rozhodnutí o výběru dodavatele PDF 0,37 MB 20.05.2022  12:08 
2. Oznámení o výběru dodavatele PDF 0,89 MB 20.05.2022  12:09 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   NWT a.s.   63469511 CZ NE 10 379 160,00 CZK   ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH



Historie zakázky

Datum Popis Autor
04.06.2020 19:00:18 Zakázka zveřejněna  
20.05.2022 12:08:41 Přidání dokumentu "Rozhodnutí o výběru dodavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Simona Štrosová Gajdůšková
20.05.2022 12:09:36 Přidání dokumentu "Oznámení o výběru dodavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Simona Štrosová Gajdůšková
20.05.2022 12:11:04 Přidán nový účastník "IČ="63469511 " Název:"NWT a.s." Vítěz="Ano"" Ing. Simona Štrosová Gajdůšková
20.05.2022 14:01:22 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "10379160.00" Ing. Simona Štrosová Gajdůšková
20.05.2022 14:01:22 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "04.06.2020 19:00:17" na "04.06.2020 19:00:18" Ing. Simona Štrosová Gajdůšková
20.05.2022 14:01:43 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Simona Štrosová Gajdůšková

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora