Město Bystřice pod Hostýnem

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Město Bystřice pod Hostýnem

Masarykovo náměstí 137, Bystřice pod Hostýnem, 76861

IČO: 00287113

Telefon: +420 573 501 901

E-mail: posta@mubph.cz,  |   Internetová adresa: http://www.mubph.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

tel.:

e-mail:


Detail zakázky

Název zakázky: Generální rekonstrukce veřejného osvětlení v Bystřici pod Hostýnem – II. etapa
Identifikátor veřejné zakázky: P15V00000007 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
527713 
Stav řízení: Veřejná zakázka byla zrušena 
Datum zveřejnění: 08.04.2015   14:40
Typ řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh veřejné zakázky: stavební práce
Režim VZ: Podlimitní
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je generální rekonstrukce veřejného osvětlení v Bystřici pod Hostýnem (II. etapa), a to v ulicích: Sportovní, Bělidla, U Mlékárny, Tř. Legií, Odboje, 6. Května, Rusavská, Na Zahrádkách, Pod Zábřehem, Příční, Slavkovská, Soudní, Palackého, Družstevní, Dukelská, Revoluční, Vítězství, Partyzánská, Pod Dubíčkem, Za Příhonem, U Včelína, Vsetínská, F. Ondrúška, A. Kašpara, K. Tomana, Lázně, Hostýnská a Přerovská. Nové veřejné osvětlení je navrženo na kulatých 3 - stupňových stožárech, vyrobených z galvanizované oceli (231 ks). Dále budou využita svítidla se světelnými zdroji LED (234 ks). Pro napájení VO je využito stávajících rozvaděčů, které budou dozbrojeny novými jističi. Stavební práce dále zahrnují kabeláž a zemní a výkopové práce.
Předpokládaná hodnota: 9 750 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 30.04.2015 9:30 hodin

Dokumenty

Zdůvodnění zrušení soutěže

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení PDF 0,45 MB 30.04.2015  09:25 

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva k podání nabídky PDF 0,54 MB 08.04.2015  14:40 
2. Přílohy Výzvy - část 1 ZIP 0,23 MB 08.04.2015  14:40 
3. Přílohy Výzvy - část 2 ZIP 5,12 MB 08.04.2015  14:40 
4. Přílohy Výzvy - část 3 ZIP 0,01 MB 08.04.2015  14:40 
5. Výzva k podání nabídky - prodloužení termínu PDF 0,54 MB 20.04.2015  14:08 
6. Výzva k podání nabídky - prodloužení termínu pro otevírání obálek PDF 0,54 MB 21.04.2015  13:05 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dodatečné informace č. 1 PDF 0,46 MB 15.04.2015  14:06 
2. Dodatečné informace č. 2 PDF 0,46 MB 15.04.2015  14:09 
3. Příloha k dodatečným informacím č. 2 XLS 0,04 MB 15.04.2015  14:10 
4. Dodatečné informace č.3 PDF 0,47 MB 16.04.2015  10:06 
5. Dodatečné informace č.4 PDF 0,46 MB 17.04.2015  13:45 
6. Dodatečné informace č.5 PDF 0,46 MB 17.04.2015  13:46 
7. Dodatečné informace č.6 PDF 0,45 MB 20.04.2015  14:07 
8. Dodatečné informace č.7 PDF 0,45 MB 21.04.2015  13:05 
9. Informace zadavatele PDF 0,44 MB 27.04.2015  14:38 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,45 MB 06.05.2015  09:30 

Plnění VZ






Historie zakázky

Datum Popis Autor
08.04.2015 14:40:51 Zakázka zveřejněna  
15.04.2015 14:06:47 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č. 1", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jiří Košulič
15.04.2015 14:09:29 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č. 2", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jiří Košulič
15.04.2015 14:10:18 Přidání dokumentu "Příloha k dodatečným informacím č. 2", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jiří Košulič
16.04.2015 10:06:02 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č.3", Publikovat = "Zveřejnit" David Kolesár
17.04.2015 13:45:48 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č.4", Publikovat = "Zveřejnit" David Kolesár
17.04.2015 13:46:01 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č.5", Publikovat = "Zveřejnit" David Kolesár
20.04.2015 14:07:52 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č.6", Publikovat = "Zveřejnit" David Kolesár
20.04.2015 14:08:30 Přidání dokumentu "Výzva k podání nabídky - prodloužení termínu", Publikovat = "Zveřejnit" David Kolesár
20.04.2015 14:10:00 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "24.04.2015 09:30:00" na "30.04.2015 09:30:00" David Kolesár
21.04.2015 13:05:01 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č.7", Publikovat = "Zveřejnit" David Kolesár
21.04.2015 13:05:46 Přidání dokumentu "Výzva k podání nabídky - prodloužení termínu", Publikovat = "Zveřejnit" David Kolesár
27.04.2015 14:38:27 Přidání dokumentu "Informace zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jiří Košulič
30.04.2015 9:25:21 Přidání dokumentu "Rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jiří Košulič
30.04.2015 9:26:14 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Zrušeno" Mgr. Jiří Košulič
06.05.2015 9:30:11 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zrušeno" na "Zahájeno" Kolesár David
06.05.2015 9:30:57 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" David Kolesár
06.05.2015 9:31:20 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Zrušeno" Kolesár David
07.12.2015 14:02:40 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "" na "527713" Košulič Jiří, Mgr.

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora