Město Bystřice pod Hostýnem

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Město Bystřice pod Hostýnem

Masarykovo náměstí 137, Bystřice pod Hostýnem, 76861

IČO: 00287113

Telefon: +420 573 501 901

E-mail: posta@mubph.cz,  |   Internetová adresa: http://www.mubph.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

eCENTRE, a. s., Jankovcova 1595/14, Praha, 17000

Michal Štefek

tel.: +420 775863216

e-mail: stefek@ecentre.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Komplexní pojištění pro město Bystřice pod Hostýnem
Identifikátor veřejné zakázky: P14V00000001 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
488411 
Stav řízení: Veřejná zakázka byla zadána - byla uzavřena smlouva s dodavatelem 
Datum zveřejnění: 07.04.2014   12:56
Typ řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh veřejné zakázky: služby
Režim VZ: Zjednodušený
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem zakázky je komplexní pojištění pro město Bystřice pod Hostýnem, organizační složky města, příspěvkové organizace zřízené městem, nebo které byly na město převedeny zvláštním zákonem a společnosti založené městem.
Předpokládaná hodnota: 2 900 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 23.04.2014 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 21.05.2014
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 2 514 780,00 CZK
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 1 974 414,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 2 389 041,00 CZK

Dokumenty

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace DOC 0,13 MB 07.04.2014  12:56 
2. Příloha č. 1 - Obchodní podmínky DOC 0,20 MB 07.04.2014  12:56 
3. Příloha č. 2 - Čestné prohlášení ke kvalifikačním předpokladům DOC 0,05 MB 07.04.2014  12:56 
4. Příloha č. 3 - Krycí list DOC 0,05 MB 07.04.2014  12:56 
5. Zadávací dokumentace (opatřena elektronickým podpisem) PDF 0,41 MB 11.04.2014  13:19 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dodatečné informace č.1 PDF 0,31 MB 16.04.2014  13:10 
2. Dodatečné informace č.2 PDF 0,38 MB 16.04.2014  15:01 

Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky PDF 0,37 MB 30.04.2014  17:09 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,34 MB 27.05.2014  14:40 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Pojistná smlouva PDF 8,01 MB 27.05.2014  14:41 
2. Příloha č.1 PDF 1,31 MB 27.05.2014  14:42 
3. Příloha č.2 ZIP 0,64 MB 27.05.2014  14:42 
4. Příloha č.3-8 PDF 0,45 MB 27.05.2014  14:42 
5. Dodatek č. 1 ke smlouvě PDF 0,75 MB 22.03.2019  11:22 

Výše skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Skutečně uhrazená částka za rok 2014 PDF 0,19 MB 17.03.2015  15:41 
2. Skutečně uhrazená částka za rok 2015 PDF 0,19 MB 22.02.2016  08:44 
3. Skutečně uhrazená částka za rok 2016 PDF 0,20 MB 15.06.2017  09:19 
4. Skutečně uhrazená částka za rok 2017 PDF 0,20 MB 22.03.2019  11:24 
5. Skutečně uhrazená částka za rok 2018 PDF 0,20 MB 22.03.2019  11:26 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group   63998530 CZ NE 2 514 780,00 CZK ANO
2.   Generali Pojišťovna a.s.   61859869 CZ NE 2 527 625,00 CZK  
3.   ČSOB Pojišťovna, a.s., člen holdingu ČSOB   45534306 CZ NE 2 662 634,00 CZK  

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2014 311 749,60 CZK   377 217,00 CZK  
2015 415 666,10 CZK   502 956,00 CZK  
2016 415 666,10 CZK   502 956,00 CZK  
2017 415 666,10 CZK   502 956,00 CZK  
2018 415 666,10 CZK   502 956,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
07.04.2014 12:56:21 Zakázka zveřejněna  
11.04.2014 13:19:02 Přidání dokumentu "Zadávací dokumentace (opatřena elektronickým podpisem)", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jiří Košulič
16.04.2014 13:10:42 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č.1", Publikovat = "Zveřejnit" Kateřina Noglá
16.04.2014 15:01:40 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č.2", Publikovat = "Zveřejnit" Kateřina Noglá
30.04.2014 17:09:13 Přidání dokumentu "Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jiří Košulič
27.05.2014 14:40:49 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Kateřina Noglá
27.05.2014 14:41:50 Přidání dokumentu "Pojistná smlouva", Publikovat = "Zveřejnit" Kateřina Noglá
27.05.2014 14:41:51 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "07.04.2014 12:56:20" na "07.04.2014 12:56:21" Kateřina Noglá
27.05.2014 14:42:04 Přidání dokumentu "Příloha č.1", Publikovat = "Zveřejnit" Kateřina Noglá
27.05.2014 14:42:21 Přidání dokumentu "Příloha č.2", Publikovat = "Zveřejnit" Kateřina Noglá
27.05.2014 14:42:56 Přidání dokumentu "Příloha č.3-8", Publikovat = "Zveřejnit" Kateřina Noglá
27.05.2014 14:44:11 Přidán nový účastník "IČ="63998530 " Název:"Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group" Vítěz="Ano"" Kateřina Noglá
27.05.2014 14:44:46 Přidán nový účastník "IČ="61859869 " Název:"Generali Pojišťovna a.s." Vítěz="Ne"" Kateřina Noglá
27.05.2014 14:45:30 Přidán nový účastník "IČ="45534306 " Název:"ČSOB Pojišťovna, a.s., člen holdingu ČSOB" Vítěz="Ne"" Kateřina Noglá
27.05.2014 14:52:03 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "2514780.00" Kateřina Noglá
17.03.2015 15:40:38 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "311749.60" David Kolesár
17.03.2015 15:40:38 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "377217.00" David Kolesár
17.03.2015 15:41:41 Přidání dokumentu "Skutečně uhrazená částka za rok 2014", Publikovat = "Zveřejnit" David Kolesár
07.12.2015 14:00:15 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "" na "488411" Mgr. Jiří Košulič
22.02.2016 8:43:30 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "311749.60" na "727415.70" Petr Cyrner
22.02.2016 8:43:30 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "377217.00" na "377719.96" Petr Cyrner
22.02.2016 8:43:44 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "377719.96" na "880173.00" Petr Cyrner
22.02.2016 8:44:26 Přidání dokumentu "Skutečně uhrazená částka za rok 2015", Publikovat = "Zveřejnit" Petr Cyrner
15.06.2017 9:19:35 Přidání dokumentu "Skutečně uhrazená částka za rok 2016", Publikovat = "Zveřejnit" Petr Cyrner
15.06.2017 9:20:07 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "727415.70" na "1143081.80" Petr Cyrner
15.06.2017 9:20:07 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "880173.00" na "1383129.00" Petr Cyrner
22.03.2019 11:22:49 Přidání dokumentu "Dodatek č. 1 ke smlouvě", Publikovat = "Zveřejnit" Boris Vrbka
22.03.2019 11:24:45 Přidání dokumentu "Skutečně uhrazená částka za rok 2017", Publikovat = "Zveřejnit" Boris Vrbka
22.03.2019 11:26:18 Přidání dokumentu "Skutečně uhrazená částka za rok 2018", Publikovat = "Zveřejnit" Boris Vrbka
22.03.2019 11:27:41 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "1383129.00" na "1886085.00" Boris Vrbka
22.03.2019 11:28:10 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "1143081.80" na "1558747.90" Boris Vrbka
22.03.2019 11:31:19 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "1558747.90" na "1974414.00" Boris Vrbka
22.03.2019 11:31:19 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "1886085.00" na "2389041.00" Boris Vrbka

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora