MĚSTO MLADÁ VOŽICE

logo zadavatele

Informace o zadavateli

MĚSTO MLADÁ VOŽICE

Žižkovo náměstí 80, Mladá Vožice, 39143

IČO: 00252557

Telefon: +420 381201911

E-mail: info@mu-vozice.cz,  |   Internetová adresa: http://www.mu-vozice.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

GARANTA CZ a.s., Kněžská 365/22, České Budějovice, 37001

Alena Alena Prášková

tel.: 725534967

e-mail: praskova@garanta-cz.eu


Detail zakázky

Název zakázky: Výměna zdroje tepla v objektu ZŠ a MŠ Mladá Vožice
Identifikátor veřejné zakázky: P22V00000006 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 23.11.2022   15:43
Typ řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Režim VZ: Podlimitní
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem zakázky je výměna zdroje tepla v objektu ZŠ a MŠ Mladá Vožice a s tím související dodávky a práce.
Lhůta pro podání nabídek: 10.01.2023 9:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 06.03.2023
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 3 986 459,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 4 823 615,00 CZK
Datum ukončení plnění: 08.08.2023
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 3 986 459,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 4 823 615,00 CZK

Dokumenty

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva PDF 0,38 MB 23.11.2022  15:43 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 0,30 MB 23.11.2022  15:43 
2. Př. 01 Krycí list XLS 0,03 MB 23.11.2022  15:43 
3. Př. 02 ČP k veřejné zakázce DOC 0,10 MB 23.11.2022  15:43 
4. Př. 03 Návrh smlouvy DOC 0,26 MB 23.11.2022  15:43 
5. Př. 04 Soupis dodávek a prací ZIP 0,17 MB 23.11.2022  15:43 
6. Př. 05 Technické podmínky ZIP 3,99 MB 23.11.2022  15:43 
7. Př. 06 ČP o splnění základní způsobilosti DOC 0,04 MB 23.11.2022  15:43 
8. Př. 07 Seznam zakázek DOC 0,05 MB 23.11.2022  15:43 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Vysvětlení zadávací dokumentace PDF 0,19 MB 07.12.2022  14:56 
2. Technické podmínky po vysvětlení ZD ZIP 7,93 MB 07.12.2022  14:57 

Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Rozhodnutí/oznámení o výběru PDF 0,28 MB 09.02.2023  14:41 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva PDF 0,32 MB 09.03.2023  10:16 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva PDF 0,76 MB 07.03.2023  14:11 
2. Příloha smlouva - rozpočet ZIP 0,26 MB 07.03.2023  14:12 
3. Příloha smlouvy - harmonogram PDF 0,26 MB 07.03.2023  14:13 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   Tempoterm, spol. s r. o.   42726841 CZ NE 3 986 459,00 CZK 4 823 615,00 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2023 3 986 459,00 CZK   4 823 615,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
23.11.2022 15:43:55 Zakázka zveřejněna  
07.12.2022 14:56:26 Přidání dokumentu "Vysvětlení zadávací dokumentace", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Mgr. Alena Prášková
07.12.2022 14:57:32 Přidání dokumentu "Technické podmínky po vysvětlení ZD", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Mgr. Alena Prášková
07.12.2022 15:05:16 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "14.12.2022 09:30:00" na "10.01.2022 09:00:00" Ing. Mgr. Alena Prášková
07.12.2022 17:24:15 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "10.01.2022 09:00:00" na "10.01.2023 09:00:00" Mgr. Jiří Košulič
09.02.2023 14:41:44 Přidání dokumentu "Rozhodnutí/oznámení o výběru", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Mgr. Alena Prášková
07.03.2023 14:11:07 Přidání dokumentu "Smlouva", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Mgr. Alena Prášková
07.03.2023 14:12:26 Přidání dokumentu "Příloha smlouva - rozpočet", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Mgr. Alena Prášková
07.03.2023 14:13:44 Přidání dokumentu "Příloha smlouvy - harmonogram", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Mgr. Alena Prášková
09.03.2023 10:16:33 Přidání dokumentu "Písemná zpráva ", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Mgr. Alena Prášková
05.01.2024 14:22:36 Přidán nový účastník "IČ="42726841 " Název:"Tempoterm, spol. s r. o." Vítěz="Ano"" Ing. Michaela Růžičková
05.01.2024 14:23:47 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "3986459.00" Ing. Michaela Růžičková
05.01.2024 14:23:47 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "4823615.00" Ing. Michaela Růžičková
05.01.2024 14:24:12 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "3986459.00" Ing. Michaela Růžičková
05.01.2024 14:24:12 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "4823615.00" Ing. Michaela Růžičková
05.01.2024 14:24:38 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Michaela Růžičková

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora