Zdravotnická záchranná služba Zlínského kraje, příspěvková organizace

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zdravotnická záchranná služba Zlínského kraje, příspěvková organizace

Peroutkovo nábřeží 434, Zlín, 76001

IČO: 62182137

Telefon: 577 056 935

E-mail: info@zzszk.cz,  |   Internetová adresa: http://www.zzszk.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Ing. Přemek Kubala

tel.: 577056930

e-mail: premek.kubala@zzszk.cz


Detail zakázky

Název zakázky: ZZS ZK - Defibrilátory
Identifikátor veřejné zakázky: P15V00000008 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
516410 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 23.07.2015   09:55
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Dodávka 17 ks přenosných defibrilátorů v letech 2016 - 2019
Předpokládaná hodnota: 9 333 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 03.09.2015 13:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 05.11.2015
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 8 914 600,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 10 786 666,00 CZK
Datum ukončení plnění: 10.05.2019
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 8 914 600,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 10 786 666,00 CZK

Dokumenty

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 4,92 MB 23.07.2015  09:55 
2. Specifikace předmětu VZ PDF 1,85 MB 23.07.2015  09:55 
3. Zadávací dokumentace - kupní smlouva PDF 3,48 MB 23.07.2015  09:55 
4. Krycí list PDF 0,27 MB 23.07.2015  09:55 
5. Krycí list ve Wordu DOC 0,20 MB 23.07.2015  10:01 

Odůvodnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Odůvodnění VCZ PDF 1,82 MB 23.07.2015  09:55 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva PDF 1,33 MB 20.11.2015  07:25 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Kupní smlouva PDF 3,57 MB 20.11.2015  07:26 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   CHEIRÓN a.s.   27094987 CZ NE 9 333 000,00 CZK  
2.   PORTMED Medical Systems s.r.o.   03748952 CZ NE 8 798 000,00 CZK  
3.   Medsol s.r.o.   24201596 CZ NE 8 914 600,00 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2016 2 615 800,00 CZK   3 165 118,00 CZK  
2017 2 624 500,00 CZK   3 175 645,00 CZK  
2018 2 099 600,00 CZK   2 540 516,00 CZK  
2019 1 574 700,00 CZK   1 905 387,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
23.07.2015 9:55:00 Zakázka zveřejněna  
23.07.2015 9:55:54 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Ing. Přemek Kubala
23.07.2015 9:55:54 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P15V00000008" Ing. Přemek Kubala
23.07.2015 9:55:54 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "23.07.2015" na "23.07.2015 09:55:54" Ing. Přemek Kubala
23.07.2015 10:01:21 Přidání dokumentu "Krycí list ve Wordu", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Přemek Kubala
20.11.2015 7:25:22 Přidání dokumentu "Písemnázpráva", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Přemek Kubala
20.11.2015 7:26:00 Přidání dokumentu "Kupní smlouva", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Přemek Kubala
20.11.2015 7:28:06 Přidán nový účastník "IČ="27094987 " Název:"CHEIRÓN a.s." Vítěz="Ano"" Ing. Přemek Kubala
20.11.2015 7:29:07 Přidán nový účastník "IČ="03748952 " Název:"PORTMED Medical Systems s.r.o." Vítěz="Ne"" Ing. Přemek Kubala
20.11.2015 7:29:17 Editace účastníka řízení změna "příznak vítěz Účastník" z hodnoty "Ano" na "Ne" Ing. Přemek Kubala
20.11.2015 7:29:57 Přidán nový účastník "IČ="24201596 " Název:"Medsol s.r.o." Vítěz="Ne"" Ing. Přemek Kubala
20.11.2015 7:30:07 Editace účastníka řízení změna "příznak vítěz Účastník" z hodnoty "Ne" na "Ano" Ing. Přemek Kubala
20.11.2015 7:33:53 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "8914600.00" Ing. Přemek Kubala
20.11.2015 7:33:53 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "10786666.00" Ing. Přemek Kubala
23.12.2015 9:40:33 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "" na "516410" Ing. Přemek Kubala
23.12.2015 9:40:33 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "23.07.2015 09:55:54" na "23.07.2015 09:55:00" Ing. Přemek Kubala
17.05.2019 11:36:40 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "2615800.00" Ing. Josef Sýkora
17.05.2019 11:36:40 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "3165118.00" Ing. Josef Sýkora
17.05.2019 11:37:26 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "2615800.00" na "5240300.00" Ing. Josef Sýkora
17.05.2019 11:37:26 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "3165118.00" na "6340763.00" Ing. Josef Sýkora
17.05.2019 11:37:52 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "5240300.00" na "7339900.00" Ing. Josef Sýkora
17.05.2019 11:37:52 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "6340763.00" na "8881279.00" Ing. Josef Sýkora
17.05.2019 11:39:17 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "7339900.00" na "8914600.00" Ing. Josef Sýkora
17.05.2019 11:39:17 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "8881279.00" na "10786666.00" Ing. Josef Sýkora
17.05.2019 11:41:04 Editace parametrů řízení změna "Popis" z hodnoty " Dodávka 17 ks přenosných defibrilátorů v letech 2016 - 2019" na "Dodávka 17 ks přenosných defibrilátorů v letech 2016 - 2019" Ing. Josef Sýkora
17.05.2019 11:41:04 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Josef Sýkora

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora