Statutární město Brno, městská část Brno-Vinohrady

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Statutární město Brno, městská část Brno-Vinohrady

Velkopavlovická 25, Brno, 62800

IČO: 44992785

Telefon: 544 233 513

E-mail: info@vinohrady.brno.cz,  |   Internetová adresa: http://www.vinohrady.brno.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

RTS, a.s., Lazaretní 13, Brno, 61500

Jan Vrbka

tel.: +420545120243

e-mail: j.vrbka@rts.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Celoroční komplexní údržba veřejných ploch v Městské části Brno - Vinohrady
Identifikátor veřejné zakázky: P12V00000001 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
218002 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 10.07.2012   08:10
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: služby
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je celoroční zajištění komplexní údržby veřejných ploch v Městské části Brno – Vinohrady. Pod pojmem celoroční komplexní údržba se rozumí
- údržba zpevněných ploch a chodníků
- údržba ploch parků, veřejné zeleně, dětských hřišť a sportovišť
Předpokládaná hodnota: 12 000 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 03.09.2012 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 29.10.2012
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 2 303 069,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 2 763 682,80 CZK
Datum ukončení plnění: 30.06.2013
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 1 633 590,66 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 1 972 716,50 CZK

Dokumenty

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. SVAZEK 1 ZADÁVACÍ DOKUMENTACE - Podmínky a požadavky PDF 0,14 MB 10.07.2012  08:11 
2. SVAZEK 1 ZADÁVACÍ DOKUMENTACE - Požadavky na nabídku - Formulář KRYCÍ LIST PDF 0,04 MB 10.07.2012  08:12 
3. SVAZEK 2 ZADÁVACÍ DOKUMENTACE - Kvalifikační dokumentace PDF 0,12 MB 10.07.2012  08:13 
4. SVAZEK 2 ZADÁVACÍ DOKUMENTACE - kvalifikace - Formulář reference PDF 0,03 MB 10.07.2012  08:14 
5. SVAZEK 3 ZADÁVACÍ DOKUMENTACE - Obchodní podmínky PDF 0,12 MB 10.07.2012  08:14 
6. Příloha č.1 – Grafické znázornění rozdělení území městské části do sektorů I – XIII PDF 0,18 MB 10.07.2012  08:15 
7. Příloha č.2a – Grafické znázornění a popis umístění dětských hřišť a sportovišť PDF 0,08 MB 10.07.2012  08:16 
8. Příloha č.2b – Grafické znázornění a popis umístění dětských hřišť a sportovišť DOCX 0,01 MB 10.07.2012  08:16 
9. Příloha č.3 – Grafické znázornění chodníků kategorie A a B PDF 0,95 MB 10.07.2012  08:17 
10. Příloha č.4 – Grafické znázornění chodníků kategorie C PDF 0,87 MB 10.07.2012  08:17 
11. Příloha č.5 – Soupis adres domů s údržbou přístupových chodníků XLSX 0,02 MB 10.07.2012  08:18 
12. Příloha č.6 – Plán zimní údržby DOC 0,23 MB 10.07.2012  08:18 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dodatečné informace č.1.k zadávacím podmínkám DOC 0,11 MB 27.08.2012  13:31 
2. Dodatečné informace č.2.k zadávacím podmínkám DOC 0,11 MB 27.08.2012  13:31 

Odůvodnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Odůvodnění veřejné zakázky PDF 0,07 MB 10.07.2012  10:51 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva DOC 0,11 MB 06.11.2012  13:43 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva o dílo PDF 1,44 MB 30.10.2012  11:25 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   Dvořák comte, a.s.   25329219 CZ NE 2 763 683,00 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2012 191 922,42 CZK   230 306,90 CZK  
2013 1 441 668,24 CZK   1 742 409,60 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
10.07.2012 8:10:00 Zakázka zveřejněna  
10.07.2012 8:10:26 Založeno nové řízení Houserek Aleš, Ing.
10.07.2012 8:10:27 Upravení termínu "Ukončení zveřejnění" z hodnoty "25.11.2039" na "31.12.2049 10:00:00" Houserek Aleš, Ing.
10.07.2012 8:10:27 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "10.07.2012 09:00:00" na "03.09.2012 10:00:00" Houserek Aleš, Ing.
10.07.2012 8:11:38 Přidání dokumentu "SVAZEK 1 ZADÁVACÍ DOKUMENTACE - Podmínky a požadavky", Publikovat = "Zveřejnit" Houserek Aleš, Ing.
10.07.2012 8:12:45 Přidání dokumentu "SVAZEK 1 ZADÁVACÍ DOKUMENTACE - Požadavky na nabídku - Formulář KRYCÍ LIST", Publikovat = "Zveřejnit" Houserek Aleš, Ing.
10.07.2012 8:13:44 Přidání dokumentu "SVAZEK 2 ZADÁVACÍ DOKUMENTACE - Kvalifikační dokumentace", Publikovat = "Zveřejnit" Houserek Aleš, Ing.
10.07.2012 8:14:14 Přidání dokumentu "SVAZEK 2 ZADÁVACÍ DOKUMENTACE - kvalifikace - Formulář reference", Publikovat = "Zveřejnit" Houserek Aleš, Ing.
10.07.2012 8:14:48 Přidání dokumentu "SVAZEK 3 ZADÁVACÍ DOKUMENTACE - Obchodní podmínky", Publikovat = "Zveřejnit" Houserek Aleš, Ing.
10.07.2012 8:15:34 Přidání dokumentu "Příloha č.1 – Grafické znázornění rozdělení území městské části do sektorů I – XIII", Publikovat = "Zveřejnit" Houserek Aleš, Ing.
10.07.2012 8:16:05 Přidání dokumentu "Příloha č.2a – Grafické znázornění a popis umístění dětských hřišť a sportovišť", Publikovat = "Zveřejnit" Houserek Aleš, Ing.
10.07.2012 8:16:37 Přidání dokumentu "Příloha č.2b – Grafické znázornění a popis umístění dětských hřišť a sportovišť", Publikovat = "Zveřejnit" Houserek Aleš, Ing.
10.07.2012 8:17:16 Přidání dokumentu "Příloha č.3 – Grafické znázornění chodníků kategorie A a B", Publikovat = "Zveřejnit" Houserek Aleš, Ing.
10.07.2012 8:17:53 Přidání dokumentu "Příloha č.4 – Grafické znázornění chodníků kategorie C", Publikovat = "Zveřejnit" Houserek Aleš, Ing.
10.07.2012 8:18:16 Přidání dokumentu "Příloha č.5 – Soupis adres domů s údržbou přístupových chodníků", Publikovat = "Zveřejnit" Houserek Aleš, Ing.
10.07.2012 8:18:59 Přidání dokumentu "Příloha č.6 – Plán zimní údržby", Publikovat = "Zveřejnit" Houserek Aleš, Ing.
10.07.2012 10:34:56 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "" na "218002" Houserek Aleš, Ing.
10.07.2012 10:51:12 Přidání dokumentu "Odůvodnění veřejné zakázky", Publikovat = "Zveřejnit" Houserek Aleš, Ing.
10.07.2012 10:51:49 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Houserek Aleš, Ing.
27.08.2012 13:31:01 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č.1.k zadávacím podmínkám", Publikovat = "Zveřejnit" Houserek Aleš, Ing.
27.08.2012 13:31:22 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č.2.k zadávacím podmínkám", Publikovat = "Zveřejnit" Houserek Aleš, Ing.
30.10.2012 11:25:18 Přidání dokumentu "Smlouva o dílo", Publikovat = "Zveřejnit" Noglá Kateřina
30.10.2012 11:25:19 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "10.07.2012" na "10.07.2012 08:10:00" Noglá Kateřina
30.10.2012 11:27:04 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "2763682.80" Noglá Kateřina
30.10.2012 11:44:38 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "2303069.00" Košulič Jiří, Mgr.
06.11.2012 13:43:15 Přidání dokumentu "Písemná zpráva", Publikovat = "Zveřejnit" Houserek Aleš, Ing.
13.03.2013 14:44:13 Přidán nový účastník "IČ="25329219 " Název:"Dvořák comte, a.s." Vítěz="Ano"" Kateřina Noglá
13.03.2013 14:44:35 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "191922.42" Kateřina Noglá
13.03.2013 14:44:35 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "230306.90" Kateřina Noglá
31.03.2014 14:07:02 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "191922.42" na "1633590.66" Kateřina Noglá
31.03.2014 14:07:02 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "230306.90" na "1972916.50" Kateřina Noglá
31.03.2014 14:42:57 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "1972916.50" na "1972716.50" Mgr. Jiří Košulič
27.01.2015 12:47:42 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" David Kolesár

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora