Statutární město Brno, městská část Brno-Vinohrady

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Statutární město Brno, městská část Brno-Vinohrady

Velkopavlovická 25, Brno, 62800

IČO: 44992785

Telefon: 544 233 513

E-mail: info@vinohrady.brno.cz,  |   Internetová adresa: http://www.vinohrady.brno.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

RTS, a.s., Lazaretní 13, Brno, 61500

Roman Hlaváč

tel.: +420 545120289

e-mail: roman.hlavac@rts.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Celoroční komplexní údržba ploch v MČ Brno – Vinohrady - JIH
Identifikátor veřejné zakázky: P13V00000006 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
358895 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 06.08.2013   00:00
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: služby
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je celoroční zajištění komplexní údržby veřejných ploch v Městské části Brno – Vinohrady. Pod pojmem celoroční komplexní údržba se rozumí: údržba zpevněných ploch a chodníků a údržba ploch parků, veřejné zeleně, dětských hřišť a sportovišť. Bližší podrobnosti vztahující se k předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota: 3 000 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 27.09.2013 11:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 10.01.2014
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 2 979 760,80 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 3 605 510,40 CZK
Datum ukončení plnění: 31.01.2016
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 3 209 483,88 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 3 883 475,54 CZK

Dokumenty

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Svazek 1 - Podmínky a požadavky pro zpracování nabídky PDF 0,19 MB 06.08.2013  00:00 
2. Formulář - Krycí list nabídky DOC 0,08 MB 06.08.2013  00:00 
3. Vzor čestného prohlášení § 68 odstavec 3 zákona DOC 0,03 MB 06.08.2013  00:00 
4. Svazek 2 - Kvalifikační dokumentace DOC 0,12 MB 06.08.2013  00:00 
5. Formulář pro uvedení referečních zakázek DOC 0,07 MB 06.08.2013  00:00 
6. Formulář osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci DOC 0,05 MB 06.08.2013  00:00 
7. Svazek 3 - Obchodní podmínky formou návrhu smlouvy o dílo DOC 0,15 MB 06.08.2013  00:00 
8. Příloha č. 1 - Grafické znázornění rozdělení území městské části do sektorů VII – XIII (JIH) PDF 0,53 MB 06.08.2013  00:00 
9. Příloha č. 1a - bližší vymezení Sídlištní zeleně (JIH) PDF 1,12 MB 06.08.2013  00:00 
10. Příloha č. 1b - bližší vymezení chodníků, zpevněných ploch a zastávek MHD (JIH) PDF 0,99 MB 06.08.2013  00:00 
11. Příloha č. 2,1 - Přehled počtu a ploch hřišť (JIH) DOCX 0,02 MB 06.08.2013  00:00 
12. Příloha č. 2,2 - Grafické znázornění a popis umístění dětských hřišť a sportovišť (JIH) PDF 0,52 MB 06.08.2013  00:00 
13. Příloha č. 3 - Grafické znázornění chodníků kategorie A a B (JIH) PDF 0,55 MB 06.08.2013  00:00 
14. Příloha č. 4 - Grafické znázornění chodníků kategorie C (JIH) PDF 0,51 MB 06.08.2013  00:00 
15. Příloha č. 5 - Soupis adres domů s údržbou přístupových chodníků (JIH) XLSX 0,01 MB 06.08.2013  00:00 
16. Příloha č. 6 - Plán zimní údržby (JIH) DOC 0,17 MB 06.08.2013  00:00 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dodatečné informace č. 1 k zadávacím podmínkám PDF 0,40 MB 20.09.2013  10:58 
2. Dodatečné informace č. 2 k zadávacím podmínkám PDF 0,10 MB 26.09.2013  10:05 

Odůvodnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Odůvodnění veřejné zakázky (232-2012) DOC 0,08 MB 06.08.2013  00:00 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,10 MB 15.01.2014  10:25 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva o dílo PDF 11,05 MB 15.01.2014  09:46 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   ŠIMEK 96, spol. s r.o.   64509931 CZ NE 3 605 510,40 CZK ANO
2.   FALKY, spol. s r.o.   28297849 CZ NE 3 729 730,00 CZK  
3.   STAEG Facility, spol. s r.o.   24141623 CZ NE 5 935 742,12 CZK  

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2014 1 336 498,68 CZK   1 617 163,38 CZK  
2015 1 600 194,70 CZK   1 936 235,64 CZK  
2016 272 790,50 CZK   330 076,52 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
06.08.2013 Zakázka zveřejněna  
20.09.2013 10:58:03 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č. 1 k zadávacím podmínkám", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
26.09.2013 10:05:08 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č. 2 k zadávacím podmínkám", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
15.01.2014 9:44:10 Přidán nový účastník "IČ="64509931 " Název:"ŠIMEK 96, spol. s r.o." Vítěz="Ano"" Ing. Aleš Houserek
15.01.2014 9:45:33 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "1489880.00" Ing. Aleš Houserek
15.01.2014 9:45:33 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "1802755.00" Ing. Aleš Houserek
15.01.2014 9:46:31 Přidání dokumentu "Smlouva o dílo", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
15.01.2014 10:25:26 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
15.01.2014 10:27:11 Přidán nový účastník "IČ="28297849 " Název:"FALKY, spol. s r.o." Vítěz="Ne"" Ing. Aleš Houserek
15.01.2014 10:27:32 Přidán nový účastník "IČ="24141623 " Název:"STAEG Facility, spol. s r.o." Vítěz="Ne"" Ing. Aleš Houserek
15.01.2014 13:48:46 Editace účastníka řízení změna "Cena Účastník" z hodnoty "1499880.00" na "1802755.00" Ing. Aleš Houserek
27.01.2015 9:39:37 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "1336498.63" David Kolesár
27.01.2015 9:39:37 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "1617163.38" David Kolesár
16.02.2016 8:54:57 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "1336498.63" na "1600194.70" Petr Cyrner
16.02.2016 8:54:57 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "1617163.38" na "1936235.64" Petr Cyrner
16.02.2016 13:02:37 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "1600194.70" na "2936693.38" Petr Cyrner
16.02.2016 13:02:37 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "1936235.64" na "3553399.02" Petr Cyrner
17.02.2016 10:36:50 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy bez DPH" z hodnoty "1489880.00" na "2979760.80" Petr Cyrner
17.02.2016 10:36:50 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy s DPH" z hodnoty "1802755.00" na "3605510.40" Petr Cyrner
17.02.2016 10:37:02 Editace účastníka řízení změna "Cena Účastník" z hodnoty "1802755.00" na "3605510.40" Petr Cyrner
17.02.2016 10:37:19 Editace účastníka řízení změna "Cena Účastník" z hodnoty "1864865.28" na "3729730.00" Petr Cyrner
17.02.2016 10:37:45 Editace účastníka řízení změna "Cena Účastník" z hodnoty "2967871.06" na "5935742.12" Petr Cyrner
09.03.2017 14:01:26 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "2936693.38" na "3209483.88" Mgr. Jiří Košulič
09.03.2017 14:01:26 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "3553399.02" na "3883475.54" Mgr. Jiří Košulič
09.03.2017 14:01:45 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Mgr. Jiří Košulič

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora